Foto bij 001 Eerste zicht

hopelijk vinden jullie het leuk

Cassie was op het eerste zicht een doodgewoon meisje. Ze was blond, vrij knap en heel vriendelijk. Vorig jaar is haar moeder gestorven en moest ze bij haar grootmoeder gaan wonen. Ik herinner mij die dag nog zo goed dacht Cassie. Mijn grootmoeder was heel blij om me te zien. ze deed wel een beetje raar. Die avond nam mijn grootmoeder mij apart. Ze vertelde mij dat ze wist dat de dood van mijn moeder geen ongeluk was. Ze was vermoord door een vampier. Ik dacht dat mijn grootmoeder gek was geworden, vooral toen ze zei dat ik een heks was. Ik geloofde mijn grootmoeder niet en liet wat ze zei voor wat het was. De volgende dag was mijn eerste schooldag. ik ging naar het secretariaat om de laatste papieren in orde te brengen. Toen ik binnenstapte zag ik een knappe vreemdeling voor mij staan. Ik hoorde de vrouw aan de balie zeggen: Sorry Damon, je kan niet zo maar van klas veranderen omdat je met één van de Cullens in de klas zit. Sorry hoor zei de knappe Damon, hij voelde zich precies beter dan ieder mens op aarde. Hij draaide zich met een zwier om en zag mij plots staan. Hij staarde even - precies verwonderd- en liep toen door. Amai dacht ik sarcastisch bij mezelf. Dit is een goed begin van het nieuwe jaar.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen