Foto bij ~7~

wow 10 abo's :)

“Somethings gotta give now cos I’m dying just to make you see that I need you here with me now cos you’ve got that one thing. So get out, get out, get out of my head and fall into my arms instead. I don’t, I don’t, don’t know what it is but I need that one thing and you’ve got that one thing” hoorde ik uit de badkamer komen toen ik de volgende ochtend wakker werd. Het was fijn wakker te worden met Zayn die aan het zingen was. Ik keek op mijn telefoon om te kijken hoe laat het was, het was half acht. Pas nadat ik de tijd had gezien zag ik dat ik een nieuw bericht van mijn moeder had. Hoelaat ben je thuis? Je vader en ik moeten iets met je bespreken dus maak het niet te laat. Groetjes. Stond er in het smsje wat ze me gestuurd had. Ik kreeg er een beetje een naar gevoel bij, ze hadden nooit wat met mij te bespreken, en ze stuurde altijd ‘xxx’ achter een smsje en niet groetjes. Ik vroeg me af wat ze met me te bespreken hadden, ze zouden toch niet door hebben dat ik helemaal niet bij een vriendin ben. Nouja ik hoopte maar dat het iets anders zou zijn en dat het allemaal wel mee zou vallen.

“Goodmorning babe” zei Zayn vrolijk toen hij de kamer in kwam. “Goodmorning, did you sleep well?” vroeg ik op een beetje plagende toon omdat hij gister in een keer in slaap gevallen was. “Yes I did, sorry I fell asleep that quick.” “thanks for the private concert you just gave me. It was really nice waking up to.” zei ik vrolijk. “You heard that?” vroeg hij terwijl hij op de rand van mijn bed ging zitten. “Yes I did.” Zei ik met een kleine glimlach op mn gezicht. “Well Colette, then you’re a lucky girl ‘cause usually I don’t give private concerts.” “Oeeh lucky mee” zei ik plagend. “I think I should get showered and dressed-up as well, ‘cause you probably have to leave soon. Right?” “We’ll have to be at breakfast at half past 8. So I think it’s a good idea if you do.” Zei Zayn terwijl hij opstond van mn bed en naar zijn koffer liep om die te gaan inpakken. Ik stapte ook mn bed maar uit, het was trouwens het lekkerste bed waar ik ooit in gelegen had, om te gaan douchen.

“Wow, you’re quick. Never met a girl who spend that short getting ready.” zei Zayn toen ik weer de kamer in kwam nadat ik gedoucht en aangekleed was. “I don’t have any make-up with me so than it won’t take that long I guess.” zei ik. “You also look pretty with no make-up on.”zei Zayn die toen ik hem aankeek opeens een blos op z’n wangen kreeg. “thank you, I guess.”zei ik. Opeens bedacht ik me dat ik mijn moeder nog niet terug ge-sms’t had dus ik stuurde haar maar snel een sms’je dat ik rond twee uur wel terug thuis zou zijn. “Shall we go downstairs for breakfast? It’s almost half past 8.” zei Zayn nadat ik mijn telefoon weer terug in mijn tas had gestopt. “Yes let’s go”zei ik en we liepen naar de ontbijtzaal.

Reageer (2)

  • Irismusic

    nice <3
    verder!

    1 decennium geleden
  • Crawley

    i like it<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen