Foto bij 001~ You're as cold as ice

Scarlett pov:

Mijn handen zijn gehuld in warme wanten en mijn haar vestop ik onder een muts. Ik draai de deur knop om en stap naar buiten. een koude windvlaag komt me te gemoed. de sneeuw knispert onder mijn voeten en ik stop mijn handen diep in mijn zakken. Ik moest flink door stappen wilde ik mijn bus niet missen. toen de bus langzaam om de hoek kwam stond ik op. De bus kwam met een piep tot stil stand en de deuren zwiepte open. een dikke man groette me en ik liet mijn kaart zien. Ik nam plaats bij het raam en staarde wat naar buiten. Wanneer ik in Wolverhampton aan kwam stond Katie al op me te wachten. '' Dit word de leukste kerst en nieuwjaar EVER!'' riep ze uit. de buschauffeur keek ons na met een op getrokke wenbrauw maar ik trok me er niets van aan. Ik nam Katie in een omhelsing en toen we elkaar los lieten staken we over. Ik slenterde over de stoep. '' Oja, mijn broer neemt ook een vriend mee.'' Ze rolde met haar ogen. '' een leuke?'' vroeg ik grijnzend. ''Geen idee.. Aangezien derek een loser is zal zijn vriend ook wel een loser zijn'' zei ze mokkend. ''Ach het word vast wel gezellig derek en zijn... vriend zullen toch wel niet zo vervelend zijn.'' zei ik en klopte wat sneeuw van mijn jas af. ''Liam, hij heet Liam. en dat klinkt vervelend'' zei ze nors. Als Katie wat tegen zat, was alles een tegen zitter voor haar. ''Liam'' zei ik met een rare stem en katie begon te lachen.

Katie gaf een duw tegen de klemmende deur aan en de deur vloog open. ''Home sweet home'' zei ze en schopte haar schoenen uit. Ik volgde haar voorbeeld en liep door naar de woonkamer. ''Dat is mijn zusje, en haar vriendin'' hoorde ik Derek zeggen ''Derek!'' zei ik enthoushast en gaf hem een knuffel. ik keek naar de jonge tegen over hem , dat moest Liam zijn. ''Heei, Ik ben Liam'' zei hij en zijn stem deed me even bevriezen. hij had een zachte stem en ik zou er bijna kippen vel van krijgen. ''Scarlett'' zei ik en nam zijn hand aan. ''katie'' zei ze alleenmaar en liep door naar de keuken. Ik keek liam aan en hief mijn handen op. Hij glimlachte en ik liep achter Katie aan de keuken in.
Dus liam. Die is zo verkeerd nog niet. Integendeel.
Maar als katie dat hoorde!



En, wat vinden jullie?
tips en comments zouden heeeeel fijn zijn!
dankjullie (L)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen