Foto bij Hoofdstuk 1

‘Aah nee he’ roep ik als ze de wekker hoort afgaan.
Ze draait zich om en ziet dat het al 6:38 is en , ze doet heel snel haar kleren aan.
En doet haar haar snel in een staart en kijkt nog 1 keer in de spiegel ,
‘Goed gedaan Roos zo vindt Sem je helemaal niet meer leuk’ denkt ze.
Als ze beneden is pakt ze een boterham gooit wat eten in haar tas , en pakt haar jas.
‘Maaammmmm , ik ben weg hoor’ roept ik keihard naar boven voor ze de tuin in rent.
Ze hoort niet eens meer wat haar moeder geantwoord heeft.
Als ze bij Anna aankomt roept Anna : ‘Sorry hoor ben een beetje laat ‘.
‘Dat is toevallig ik ook ‘ zeg ik met een glimlach.
Ze fietsen zo hard als ze kunnen want het 1ste uur hebben ze Mevrouw van der Kou die Engels geeft, En als je bij haar te laat komt dan zit je diep in de problemen.
Als ze hijgend aankomen op school , krijgt Roos gelijk weer vlinders in haar buik als ze Sem met zijn vrienden over het schoolplein ziet lopen.
Anna kijkt naar Roos die dromig voor zich uit staat te staren , en trekt Roos aan haar mouw mee naar de ingang van de school .
Als ze net op tijd in de klas van Mevrouw van der Kou binnen komen,laat roos zich hijgend en helemaal bezweet zakken op haar plek vooraan naast Anna.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen