Who do you think you are?
Maandag loop ik uitgerust de school binnen. Madison komt naar me toe gelopen en geeft me een knuffe. 'Hai liefje.' 'Hi.' zeg ik. Madison trek me mee. 'Ik ga even naar Zayn, loop je mee?' Ik schud mijn hoofd, maar Madison kijkt me boos aan. 'Jawel, kom nou even, doe niet zo moeilijk.' Zuchtend loop ik achter haar aan. Waarom kan ik niet tegen haar op? Als Madison Zayn heeft gevonden gaat ze op zijn schoot zitten en legt ze haar hoofd op zijn schouder. Ik blijf er een beetje ongemakkelijk bij staan. Na een tijdje loop ik maar naar boven en ga alvast in het lokaal zitten. Over 10 minuten gaat de bel pas, maar Madison leek me niet echt nodig te hebben. Ik pak mijn mobiel en luister muziek. Na een tijdje loopt Niall ook het lokaal binnen. 'Hoi Eef.' Ik glimlach en doe mijn oortelefoontjes uit mijn oren. Niall gaat achter me zitten en leunt naar voren. 'Kan je me helpen met mijn liedje? Jij weet tenslotte wat meisjes leuk vinden...' Ik knik. 'Is goed. In de grote pauze?' Niall knikt. 'Ik wil het echt perfect hebben. Ik denk dat ik het voor het meisje wat ik leuk vind ga zingen.' Ik bijt op mijn lip. 'Ja, dan moet het inderdaad perfect zijn, Madison is op zich best veeleisend.' Niall schudt zijn hoofd. 'Wie zegt dat het voor Madison is?' 'Ik.' Dan gaat de bel en loopt iedereen de klas in. Ik ga weer recht zitten en Madison komt naast me zitten. 'Zeg, waar was jij opeens?' Ik haal mijn schouders op. 'Gewoon, hier met Niall aan het praten.' Madison draait zich om naar Niall. 'En, was ze een beetje gezellig?' Niall knikt. 'Gezelliger dan jij in ieder geval.' Madison kijkt 'm arrogant aan. 'Doe je altijd zo dom als je een meisje leuk vindt?' Niall schudt zijn hoofd. 'Eigenlijk alleen als ik iemand niet mag.' Ik probeer mijn lach in te houden. Madison draait zich verontwaardigd om en ik geef Niall een stiekeme high 5. Niall is best aardig, alleen jammer dat hij al iemand anders leuk vindt. Gelukkig weet ik nu zeker dat het niet Madison is.
Er zijn nog geen reacties.