Foto bij 2.Edwin en Lucas weer bij elkaar

Wat vooraf ging : Janine heeft haar hand gebroken , en Anton vertelt dat het bot goed geneest. Janine nodigt Anton en zijn gezin vervolgens uit voor een diner. Maxime raakt besmet met een virus.

Bianca , Edwin , Sjoerd en Anton lopen huize Sanders in. Janine loopt opgewekt naar ze toe. 'He , wat leuk dat jullie er zijn '. Janine geeft Anton en Bianca 3 kussen. 'Leuk dat je ons hebt uigenodigd. Ik heb een wijntje voor je '. Bianca geeft een fles wijn aan Janine. 'Hartelijk dank. Erg attent van je '. Lucas loopt naar beneden. Hij kijkt naar Edwin. Edwin draait zijn hoofd om. De relatie van de 2 is al een hele tijd voorbij nadat Edwin overspel pleegde. 'He Lucas 'zegt Bianca groetend. 'Dag Bianca , Anton en Sjoerd '. 'Edwin is er ook nog hoor 'zegt Janine. 'O , niet gezien '. Janine zucht. 'Ga zitten '. Janine wijst naar de tafel. De familie Bouwhuis en Lucas gaan zitten. Janine loopt naar de keuken. Ze heeft een aardappelsalade met cordon bleu gemaakt. Janine pakt het , en zet het op tafel. 'Aardappelsalade met cordon bleu '. 'Lekker 'zegt Anton. 'Het ziet er heerlijk uit 'vindt Bianca.

Maxime , Ludo en Nina zitten aan het diner. 'Ik ben Zuid Afrika helemaal zat na die viezerik 'zegt Maxime klagend. 'Ach , verkoudheid komt overal in de wereld voor 'zegt Ludo. 'Straks heeft hij me nog besmet '. 'Ach , doe niet zo dramatisch 'zegt Nina geërgerd. Maxime neemt een slok van haar soep. 'Over 2 dagen vertrekken we alweer naar Nederland '. 'De tijd vliegt 'zegt Ludo. Maxime knikt.

In het dorpje van de straatverkoper is met grote verslagenheid gereageerd op de dood van de straatverkoper. Waaraan is hij in godsnaam overleden ? Niemand heeft een antwoord op die vraag ?

Lucas loopt naar buiten. Hij steekt een sigaret aan. Edwin loopt naar buiten. 'Sinds wanneer rook jij ? '. Lucas reageert niet. Edwin zucht. Hij pakt Lucas zijn sigaret af , en gooit hem weg. 'Idioot 'schreeuwt Lucas. 'Ik wil met je praten '. 'Ik niet met jou '. Lucas wil weglopen , maar Edwin houdt hem tegen. 'Ik hou van je. Zielsveel. Ik ben de fout ingegaan , maar krijg je gewoon niet uit mijn kop. Ik ga voor je door het vuur. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan als ik terug kijk op die hele affaire '. Lucas kijkt Edwin spottend aan. 'Wat een slap verhaaltje '. 'Ik meen het van A tot Z. Jij bent mijn droomprins , Lucas '. Lucas kijkt naar de grond. 'Ik hou ook van jou , maar ik twijfel of ik je nog kan vertrouwen '. Edwin zijn ogen worden nat. 'Geef me nog een kans '. Lucas zucht. 'Oke '. Lucas begint Edwin te zoenen. Het word een lange innige zoen. Anton loopt naar het raam. Hij glimlacht als hij Edwin en Lucas ziet.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen