"Ik wist niet dat meisjes zo hard konden gillen, nog harder dan onze andere fans." zei Zayn. "Ik kan niet geloven dat we 2 maanden met One Direction rond gaan reizen!" riep Caitlin. "Ik kan niet geloven dat Zayn echt achter me staat en dat ik straks bij hem in de auto stap!" riep Naoual. "2 maanden lang in het zelfde huis bij Harry O M G! Dat komt niet goed ik zweer het!" Kayleigh knipoogde naar Harry, die buiten gehoorafstand stond, en praatte daarna opgewonden verder over de plannen voor de komende 2 maanden. "Dit word geweldig!" riep Vienne. "Hoelaat vertrekken we Niall?" Ook al vroeg Vienne het, Niall keek mij aan toen hij antwoordde. "We vertrekken vanavond om 7 uur en komen om 11 uur 's ochtends aan in Londen." Hij glimlachte "Zorg dat je op tijd klaar staat." voegde hij eraan toe. "O god ik ga snel mijn spullen pakken." riep Vienne. Naoual, Caitlin en Kayleigh zeiden dat zij dat ook alvast gingen doen en vertrokken. "Ik ga ook alvast naar huis, uitrusten voor de reis en kijken wat Harry voor me heeft ingepakt." Louis hield me tegen. "Dat krijg je pas te zien als we aankomen." zei hij. Harry knipoogde naar me en Niall probeerde zijn lach in te houden. Onsuccesvol. "We moeten nog veel doen voor we in Londen aankomen." zei Zayn. "Kom mee"

"Is dit echt nodig?" vroeg ik terwijl ik op de kapper wachtte. "Je komt op tv, wil je echt met dit haar op tv?." zei Louis. Niall keek hem boos aan. "Hij maakt een grapje, Je haar is mooi alleen het is een beetje simpel. We geven er iets extra's aan zodat je meer op gaat vallen. Dat is leuker om naar te kijken op tv." Op dat moment kwam Harry binnenlopen met een kappersschaar. "NEE, Harry gaat NIET mijn haar stijlen, alleen een professional mag aan mijn haar komen!" riep ik. Ik wou opstaan maar Niall hielt me tegen. "Ik ben een professional. Geloof me, je gaat je nieuwe look leuk vinden, of je het nou leuk vind of niet." hij zuchtte diep. "Ik hoef geen female versie van jou haar Harry." zei ik. Hij zuchtte weer "Nee dat vind je pappie vast niet zo leuk, mijn haar is zo vreselijk (te sarcastisch voor woorden). maar maak je geen zorgen, dit haar krijg je niet. Ik knip je haar iets bij en geef je 2 paarse extentions, Of mag dat soms ook niet?"

-20 minuten laten-

"Hoe vind je je nieuwe kapsel?" vroeg Niall. Vreselijk... "Prachtig, Harry is een betere kapper dan ik dacht." loog ik. "Het staat je echt leuk eef." zei Niall. Hij draaide zich om en liep naar Liam toe om de laatste dingen voor de reis te regelen. Ik trilde op mijn benen. hij noemde me eef, dat hadden tot nu toe alleen nog maar mensen gedaan die ik al heel lang kende. Nouja het voelde ook wel alsof ik 1D al jaren kende maar ik had ze pas echt vanmiddag ontmoet. Ik keek in de spiegel en zuchtte. Zayn begon te lachen. ik draaide me om. "Wat zit jij nou weer te lachen?" snauwde ik. "Je vind je haar echt vreselijk he? maak je geen zorgen, het staat je echt heel leuk. Ik weet zeker dat....." Niall onderbrak Zayn. "Zayn maak je auto klaar, we vertrekken." Zayn keek Niall boos aan omdat hij hem onderbroken had en liep toen weg. "Zal ik je helpen met je koffers?" vroeg Niall.

Reageer (1)

  • Emrys

    UMG
    Dit is a kind of awesome (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen