"O em gee, eef kijk dit!" Kayleigh keek naar haar laptop. We zaten op haar kamer mee te doen aan prijsvragen over One Direction in de hoop wat te winnen. "2 maanden door de UK en Ierland samen met 1D!!! Omg wie wil dat nou niet?!" "Omg serieus? wat moet je ervoor doen?" stel je voor, 2 maanden lang met 1D rondreizen. Alleen al bij de gedachte kreeg ik geen adem meer. "Eef? blijven ademen? hallo?" Over Kayleighs schouder keek ik op het beeldscherm. 'What would you do if you may spend one day with One Direction?'
Kayleigh zuchtte. "Waarom niet 1 nacht in plaats van 1 dag? De nacht is zoveel leuker! Harry, are you ready?" Kayleigh knipoogde naar een foto van Harry die op de muur hing. "Ik weet wel wat ik men 1D zou willen doen, en nee niet dat Kayleigh." Kayleigh had ondertussen haar dag met 1D beschreven en opgestuurd. "Geloof me, dat wil je wel, goddelijk!" zei ze. "Oke je hebt gelijk ik wil het wel alleen ik zou het nooit naar ze opsturen." Kayleigh rolde met haar ogen. "Nou ik wel hoor, je moet wat durven op te sturen als je wilt winnen." Ondertussen beschreef ik mijn ideale dag met 1D. "Romantisch en cliché, daar win je dus nooit mee." Kayleigh zuchtte. "maarja dat is jou keuze"

- 1 maand later-

"Wil Eva Renckens zich melden bij de directeur?" Klonk de stem van de balie medewerker door het lokaal. "O god eef wat heb je nu weer geflikt?" zei Vienne. "Waarschijnlijk krijgt ze een compliment voor haar goede cijfers, ze flikt namelijk nooit wat. Ze is zelfs nog nooit te laat gekomen! Come on Eva, je bent hier al 3 jaar hoor! Het wordt ondertussen wel eens tijd. Jemig." Vienne seinde iets naar Kayleigh en aan hun gezichten te zien dachten ze beide hetzelfde. Ze staarde me na terwijl ik de klas uit liep.

"Dus jij bent Eva Renckens?" De directeur zat op een draaistoel met zijn rug naar me toe. Zijn stem leek veel jonger dan dat ik me herinnerde. "Wij willen je de komende 2 maanden hier niet meer op school zien." mijn adem stokte in mijn keel, geschorst???!! Wat had ik verkeerd gedaan? Ik was nog nooit geschorst!! Wat zouden mijn ouders hiervan zeggen? "Meneer... Ik..." begon ik. "Zeg maar Niall en jij gaat mee met One Direction!" zei Niall terwijl hij zich omdraaide. De directeur kwam de kamer binnen. "gefeliciteerd Eva." zei hij. Achter zich liepen Zayn en Louis de kamer binnen. "Harry heeft je koffers al ingepakt en Liam maakt alles klaar voor de reis. We vertrekken vanavond vanaf Rotterdam naar Manchester en vanaf daar reizen we verder naar Londen. Je mag 4 mensen meenemen." vertelde Niall. Hij glimlachte. "Ga je vriendinnen maar het goede nieuws vertellen." "Wij zullen hier op je wachten." voegde Zayn daaraan toe.
One Direction wacht op me..... WAUW

Reageer (2)

  • niallbbyboo

    cait! als dit mij zou overkomen omg omg omg (yeah)

    1 decennium geleden
  • Emrys

    OMG ZO LEUK <3
    OmgOmgOmg moet je je voorstellen dat opeens Niall echt bij jou op school is ik zou echt zo gaan flippen en gaan springen en zingen en dansen en hem knuffelen ofc (A)
    Jij moet zo heel snel verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen