Foto bij 001

Feline Williams

Ik stap uit mijn bed en loop naar mijn kast toe. Ik pak een leuke trui en mijn witte skinney jeans. Ik kleed me snel om en trek mijn uggs aan. Ik borstel mijn haren,doe ze in een slordige knot en doe wat make-up op. Ik loop de trap af en pak de zak met oud brood. Ik loop naar buiten, het buiten teras. Heerlijk is het hier, maar daarvoor sta ik hier niet. Nee, ik ga de eendjes brood geven. Nu denk je vast; Zo kinderachtig. Nee, dat is het niet. Moeten de eendjes dan doodgaan? Ja, ik hou van dieren. En nee, dat word me niet afgenomen. Ik scheur een sneetje brood in stukjes en gooi hem op het strand. Ik woon samen met mijn vader in een mooi huis, op het strand. Ik zie veel vogels&eendjes het brood opeten. Als de hele zak leeg is loop ik weer terug naar het huis. Ik open de deur en loop de keuken in. Ik gooi de lege zak in de vuilnisbak. Pap is vast weer eens in zijn kamertje bezig met zijn munten. Ik pak mijn telefoon van de oplader af. Heb ik al een smsje? Nee, nu nog niet. Vast nog te vroeg. Ik kijk naar de bruine klok die aan de muur hangt. half 10. Oke, iets te vroeg denk ik.

Reageer (1)

  • CrazyMofo

    Verderrr!
    xoxoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen