Heyy vinden jullie het een beetje leuk?
En weten jullie al iets over Marissa, of snappen jullie de quotes niet?
Xxxxxxx

Ik herstelde me weer. Ik keek op de klok, het was half 11. Hij zou het niet meer lezen als ik hem nu terug zou mailen, maar morgen zou ik geen tijd meer hebben. Ik besloot toch maar wat te tikken, al was er niet heel veel dat er in me opkwam. 
Hoi lieverd!
Ik mis jou ook! Wat fijn dat je het zo goed hebt! Ik ben inderdaad niet meer in Londen, niet schrikken, maar ik zit in Amerika. Ik heb hier niet zo heel veel vrienden, omdat ik beina niemand ken. Het is wel heel grappig hoor, hoe ze hier praten. Heel anders dan in Engeland. Met zo'n grapig accentje. Net als in de meeste liedjes, heb jij al een mobiele telefoon? Dan kan ik je bellen. Ik woon hier niet in een huis, ik leef in een hotel. Soms weer in een ander hotel. Dit is de laatste nacht in dit hotel, daarna ga ik met de trein wat verder naar het noorden, daar licht een heel klein dorpje. Het heet Forks. Daar ga ik heen. Ik zal niet heel lang blijven, ik denk in ieder geval van niet. En als ik dan weer terug kom, dan gaan wij samen naar de boten onder de tower bridge kijken. Dan gaan we samen op de foto, lachend. Nu moet ik gaan hoor, want om 11 uur gaat mijn hotel dicht, dan moet ik buiten slapen. 
Kusjes en knuffels! Verona.
Het was een bedoelde verzwijging, over mijn zusje. Hij hoefde het niet persee te weten, hij zou het heit een wíllen weten. En als hij het toch zou vragen, dan zou ik het hem vertellen. Een glimlach gleed weer over mijn gezicht toen ik aan mijn zusje dacht. Eindelijk zou ik haar zien. Zou ze een beetje op mij lijken? Ik logde uit en liep terug naar het hotel. Hoe zou ze eruit zien? Ik had blond haar, zou zei dat ook hebben? En hoe zouden mijn ouders eruit zien?  Ik bedoel, ze was pas 18, dan zou ze vast nog wel bij haar ouders wonen, toch? "bij ónze ouders" verbeterde ik mezelf. Verschrikt keek ik op mijn mobiel. Een hotelmedewerker was net het huis dicht aan het doen. 
"meneer! Meneer! Mag ik er nog in?" vroeg ik hopeloos. Ze waren hier heel streng in.
"nee meid, je bent net te laat." 
"Alstublieft! Ik heb er alles voorover om niet op de straat te blijven."
"Zoals?"
"Ik betaal een halve nacht extra."
"Ik dacht meer aan een pijpbeurt."
"ieuw! Nee!"
"Dag dame!"
"Wacht! Ik betaal een hele nacht!"
De man keek me even aan. "ach, daar kan ik ook een pijpbeurt voor kopen. Contant betalen graag"
"eerst mij binnen laten!"
"is goed, maar als je betaald kom je er niet uit zonder dat je mij een orgasme hebt bezorgd"
Ik rilde bij het idee en de man liet me binnen. Ik gaf hem snel het geld en liep naar mijn kamer. Wat een kutbuurt ook, waar ik in beland was. Gelukkig kon ik morgen weg.

"we're not gonna tell you!" Alice grinned. "ohh! You're so mean! Do I like him or her?" I asked. "i can't see but I guess you do." "Do I know him or her?" "Actually, I have no idea, you never talked about her. But maby you'll know her." "I can't read her mind yet" Edward said. "So it's a her..." ~ Greetz, Marissa.

Reageer (3)

  • CaeleyHrojj

    Snel Verder!!

    1 decennium geleden
  • BeautyBitch

    snel veder

    1 decennium geleden
  • ShakeItUp

    Haha, is Marissa eigenlijk ook al een vampier geworden ondertussen???
    Snel verder!(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen