Foto bij from his point of view

ik be net wakker, en sta me nog te wassen achter het kamerscherm. ik denk dat ik ineens een kamerdeur hoor dichtslaan, maar dat zal wel tussen mijn oren zittne...

JACK THE RIPPER POV.
ik loop zo stil als ik maar kan door de kamer richting het kamerscherm, waar ik een silouhette zich zie wassen. ik wist dat het mijn geliefde was. per ongeluk sla ik de deur iets te hard dicht en hoop dat ze het niet heeft gehoord. de schaduw staat stil net als mijn hart... maar dan gaat de schim verder met zich afdrogen.
ze slaat alleen een handoek om zich heen, verder niets... ik sta stil en ik denk: 'zal ik blijven en haar de waarheid vertellen, of zal ik nu weggaan en het laten rusten?' ik besluit toch te blijven en haar mijn hart voor te leggen! ze stapt achter hetkamerscherm vandaan en kijkt mij recht in de ogen.

MELODY POV.
ik schrik me dood als ik ineens in de ogen kijk die ik normal alleen in de nacht in een steegje zie. 'Jack! wat doe jij hier? hoe ben je hier binnen gekomen? moet je nou uitgerekend NU komen als ik nog niks aan heb?' en zo gingen de vragen maar door. 'Wacht ou even.' zei Jack. 'luister het is stom wat ik gedaan heb en het spijt me! ik had nooit naar jou toe moeten gaan toen de politie achter me aan zat!' Ik zag de spijt in zijn ogen en het was alsof het laatste stukje van mijn hart brak. Ik hield nog steeds van hem, dat zal ook niet veranderen! 'luister... i-ik... ik wil je nog wel een kans geven omdat ik echt vn je hou maar dan moet ik alles hier opgeven.' 'ik snap het als je me niet meer wilt zien maar ik belo...' nog voor hij zijn zin kon afmaken zoende ik hem... lang... liefdevol... zonder kleren aan met alleen een handdoekje om!!

nog voor ik het wist had hij ook niks meer aan... we waren ondertussen al in mijn slaapkamer...ik was alleen thuis mijn moeder moest met Robin naarde ziekenboeg en mijn vader moest werken op het land. mijn hart(of wat er nog van over was) ging tekeer! ik heb de gedachten dat ik nu elk moment als zo'n hoer kan eindigen, maar toch ook weer niet... het voelde vertrouwd op de een of andere manier, ineens hoorde ik de voor deur *BAM* doen (xD)... 'shit!! mijn moeder!!' zei ik tussen de kreuntjes door. 'fuck!' riep jack. *jha daar waren we inderdaad mee bezig-.-'* dacht ik... 'ik moet hier weg! wacht morgen avond bij de kerk op me... ik wil een antwoord laat je me gaan alleen... of doe je weer met me mee?' zei hij. toen moest ik denken. maar mijn antwoord lag al op tafel. hij trok snel zijn kleren en jas weer aan, pakte zijn hoge hoed (kenmerk) en sprong uit het raam. toen kwam mijn moeder binnen... 'gaat het een beetje melody, je zweet zo...?' vroeg mijn moeder.
'ja ja het gaat wel... ik ehm... had een nachtmerrie dat het niet goed ging met robin...' loog ik maar. toen kwam Robin met zijn krukjes de kamer binnen en sprong op mijn bed. 'Melody!! ik en blij!' ' o en waarom ben jij dan blij?' 'Ik krijg een nepbeen!!' zei hij. toen sloegen de tranen toe die al een kwartier geleden op zouden moeten komen. (die zoen... dat eindigden in wel wat meer...)



ff een goedmakertje omdat
het vorige hoofdstukje zo
klein was...
(H) 2 all my lezertjes!!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen