Foto bij 013

'Oke Romey, morgen is het weer maandag, dus dan gaat ze weer naar school toch?' Ik knikte. 'Oh je bedoeld dat ik haar morgen wel weer op school zie?'Zei ik snel.Nu knikte Niall. 'Ja en dan moet je met haar gaan praten en een plan bedenken!' Een lach kwam op mijn gezicht toen hij dat zei want het was best slim! Ik gaf Niall een knuffel en ging weer verder met afdrogen. Daarna ging ik even douchen en een klein beetje huiswerk maken. Ik had nog niks gedaan voor school maar dat maakte mij vrij weinig uit. Toen ik in mijn kamer zat huiswerk maken kwam Zayn opeens binnen. 'Romey, ik hoorde waar Niall en jij over praatte in de keuken, en het komt echt wel goed. Jij bent 1 van de slimste meisjes die ik ken en je komt altijd met plannen.' En ging op mijn bed zitten. 'Dankje Zayn maar het slimste meisje ben ik echt niet. Dat ben jij toch?' En ik keek hem plagerig aan. 'Zei ik meisje? Ik bedoelde natuurlijk jongetje sorry mybad!' Zei Zayn en hij begon me te kietelen. Dat is dus iets waar ik echt niet tegen kan he. 'Zayn stoppp ik kan niet meer hahahaha.' Kwam er alleen maar uit mijn mond. 'Nee maar echt, het komt goed!' Zei hij toen hij eindelijk klaar was met mij kietelen. 'Ik weet het.' En gaf hem een knuffel. Zayn liet los en keek recht in mijn ogen. Langzaam boog hij voorover en voor ik het wist raakte zijn lippen gewoon de mijne. Hij begon te zoenen en zo zaten we nog wel even op mijn bed. Na 5minuten stopte hij. 'Waar had ik dat aan te danken?' Vroeg ik. 'Je bent speciaal Romey.' En gaf me een kus op mijn voorhoofd en liep weer naar beneden. Ik kon het niet geloven, ik had gewoon gezoend met Zayn Malik!Ik ging raar dansen in mijn kamer met een gebroken voet.Wooo Stop Romey even rustig en serieus dacht ik bij mezelf. Was het wel serieus of gewoon even voor de lol? Want zelf doe ik dat ook wel eens..Zoenen voor de lol..En ik wil dit heeeel graag aan Naomi vertellen maar straks word ze boos en dat wil ik niet. 'Romeeeey!' Schreeuwde Louis. 'Kom naar beneden!' Ik ging naar beneden. 'Ik ben er.' En ging snel zitten op een stoel. 'Wij gaan weer naar huis toe.' Zei Liam. 'Maar volgend weeken mag je bij ons komen.' Zei Harry met zijn schattige lach. 'Ik vind het goed zolang ik maar bij jullie ben.' We liepen naar de deur en ik gaf iedereen een knuffel. Toen ik Zayn een knuffel wou geven zei hij 'Nee ik blijf nog even opruimen, ik woon toch hiernaast.' En we zwaaiden de rest uit. Ik liep terug naar de woonkamer. ''Zayn alles is al opgeruimt.' Ik keek naar Zayn. 'Echt? Uhm dan ga ik ook maar naar huis denk ik. Kan je het aan alleen thuis?' Ik liep naar hem toe. 'Nou, ik zou me wel minder veilig voelen. Tenzij je nog een nachtje wilt blijven slapen?' Zayn begon te lachen. 'Tuurlijk wil ik dat.' En hij pakte mijn hoofd vast en gaf me een kus op mijn lippen.

Reageer (4)

  • XxLxX

    (lol)
    Snel verder !<3
    'Xxx

    1 decennium geleden
  • EstherHoranx

    (H)

    1 decennium geleden
  • THEsther

    ik zit nu hier met een grijns van hier tot tokio xd

    1 decennium geleden
  • ximthatfreak

    (baby)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen