Woensdag 9 mei
-Tring-
Eindelijk, de schoolbel. Vlug loop ik met Sabrina en Chloë de school uit recht naar huis. Niemand thuis. Zoals gewoonlijk is mijn moeder boodschappen gaan doen. Als ik de keuken binnenkom zie ik mijn joepie liggen. Laat One Direction erin staan, laat One Direction erin staan speelt er in mijn hoofd. Ik ga de cover af en schrik me kapot als ik lees ' Harry van One Direction nu al bezet?' Ik blader zo snel mogelijk door naar het artikel. Harry was al sinds ik hem voor het eerst had gezien in 'What makes you beautiful' mijn droomjongen en in interviews had hij met zijn karakter bevestigd wat ik dacht : perfect. Maar wat ik nu las, was net het tegenover gestelde van wat ik van een jongen zoals hem verwacht. Was hij echt zo anders dan hij zich voordeed? Speelt hij echt met meisjes? Ik piekerde er even over maar toen ging mijn alarm af en ik haaste me naar mijn training.
- BXS -
Ik kom de kleedkamers binnen en zie Chloë en Sabrina op me wachten. 'Luce! Toch nog! De training begint zo' roept Sab me toe. Ik antwoord niet en kleed me vlug om. Ik ben nog altijd niet over dat artikel heen.
Tijdens de pauze komt Chloë bij me zitten. 'Wat is er? Je bent zo anders. Scheelt er iets?' 'Je weet dat ik ervan droom om Harry Styles tegen te komen hé?' ' Ja dat heb je al genoeg gezegd' lacht ze. Ik geef haar het artikel. Ik kan haar reactie niet echt plaatsen. 'Dat is meestal zo als je 17 bent en plots veel aandacht krijgt van meisjes. Luce zet je erover je kent hem niet eens' 'Je hebt gelijk, hij is maar een celebritycrush en ik ontmoet hem vast nooit.' Chloë krijgt me aan het lachen en we gaan samen weer dansen.
Er zijn nog geen reacties.