Over slept
Een droom.
"Over wat, of beter gezegd, over wie was je aan het dromen?" vroeg Yuri met een speels lachje. Ik keek haar niet begrijpend aan. Wat bedoelde ze nu met 'over wie?'
"Je ligt hier te schreeuwen van 'NEEN, LAAT MIJ LOS! IK WIL NIET WEG, NEEN!' en jij wilt beweren dat je niet over een of andere knappe jongen droomt, terwijl je dat kussen zo stevig vasthoudt?" Ik keek naar mijn kussen en inderdaad, ik hield het stevig vast.
Ik keek haar onschuldig aan en zei: "Ik heb over niemand gedroomd."
"Leugenaar, waarschijnlijk droomde je over Kaname, of over die nieuwe jongen!" zei ze op een plagerige toon.
"Waarom zou ik over die twee dromen?" antwoordde ik terwijl ik mijn kussen naar haar gooide. Het kussen landde precies tegen haar hoofd en viel toen op de grond. Ik probeerde mijn lach in te houden, maar dat lukte niet en ik barstte in lachen uit. Yuri probeerde boos te kijken maar dat bleek niet te lukken want ook zij barstte in lachen uit. Plots stopte ze met lachen en zei: "Als ik jou was zou ik me toch snel klaarmaken hoor. Over 15 minuten begint de les."
"Wat!" schreeuwde ik uit, "Kon je me niet vroeger wakker maken?" Ik rende naar de badkamer, terwijl ik mijn uniform bij elkaar raapte.
"Ik probeerde je al de hele tijd wakker te maken, maar jij bleef maar slapen. Je hebt me zelf geslagen terwijl je sliep!" zei ze zo onschuldig mogelijk.
"Sorry!" riep ik vanuit de badkamer naar haar, terwijl ik mijn tanden poetste en tegelijkertijd mijn haar kamde.
Na 10 minuten was ik klaar. Yuri stond nog steeds op mij te wachten. "Eindelijk klaar zeg, we hebben nog maar vijf minuten. Gaan we dan eindelijk vertrekken?" Ik keek haar raar aan. Eindelijk? Ik had er maar 10 minuten over gedaan om me klaar te maken, dat zou ik haar wel eens willen zien doen. Yuri barstte in lachen uit toen ze mijn gezicht zag, waardoor ik ook moest lachen. Al lachend gingen we elk naar onze lokalen.
Er zijn nog geen reacties.