Light versus Shadow
srry dat zo lang geduurt heeft >.<
Ik kon niks zien. Niet dat alles zwart was,in tegendeel, alles was wit. Het witte licht deed pijn aan mijn ogen, maar ik kon er niet aan ontsnappen. Zelfs als ik mijn ogen dicht deed, zag ik het witte licht. Het was alsof niks het tegen kon houden, mijn handen niet, mijn oogleden niet,niks kon het stoppen. Ik voelde hoe mijn huid langzaam uitdroogde en tot stof zou veranderen.
Ik wou hier weg en probeerde een uitweg te zoeken, maar naar waar ik ook keek of naar waar ik ook liep, het felle licht was overal.
Plots werd het donker, een koelte viel over mijn lichaam en ik voelde me weer tot rust komen. Ik zag hoe twee zwart gevederde vleugels zich om mij heen sloegen, alsof ze mij wilden beschermen voor iets. Ik keek achter mij om te zien van wie de vleugels waren, maar het enigste wat ik zag, was een zwarte schaduw die zich rond mij bevond. Het had mij helemaal ingesloten, afgeschermd van het licht. Hier voelde ik mij veilig. Maar ineens werd het zwart doorboord door het licht. Witte lichtstralen probeerden zich een weg te banen door de zwarte schaduw. De zwarte vleugels probeerden het tegen te houden, maar toch bereikte het licht mij. Daar waar het licht en de schaduw elkaar raakten, was een bloedrode kleur te zien. De kleur verspreidde zich door de schaduw, naarmate het licht verder doordrong. Ik voelde hoe het licht zich aan mij vastklampte en me mee trok, terug het licht in. Ik schreeuwde zo hard ik kon, maar er was geen geluid. Ik probeerde me vast te klampen aan de schaduw, maar ik graaide in het niets. Ik voelde hoe het licht aan me trok. Ik probeerde het weg te slaan, maar ook dat hielp niets. Het schudde me door elkaar, trok aan me, deed mijn huid verbranden. Maar ik, ik kon er niks tegen doen. Langzaam verdween de schaduw rond me helemaal. Ik kneep mijn ogen dicht in de hoop zo de schaduw terug te vinden, maar tevergeefs, ik zag alleen het verbrandende witte licht.
Plots opende ik mijn ogen en ik zag weer kleuren en langzaamaan ook terug vormen. Ik herkende het gezicht van Yuri. Ik keek rond en zag dat ik mijn kamer lag.
Een droom.
Er zijn nog geen reacties.