Foto bij Deel 3 Beth?

3 dagen later.
Quinn komt thuis, ze trekt vermoeid de voordeur dicht gooit haar tas op de grond en ploft neer op de bank. ‘Wat een lange dag.’ ‘Gelukkig komt Beth zo, Ben blij als ik haar lieve snoetje weer eens zie.’
Quinn glimlacht. Ze loopt naar boven naar de badkamer pakt make-up remover en haalt haar make-up eraf. Daarna pakt ze haar make-up en doet het er weer goed op. Ze loopt naar haar kamer pakt haar boeken uit haar tas en begint met huiswerk te maken. Na een 2 uurtjes huiswerk maken kijkt ze verschikt op haar horloge. ‘Beth.’ Zegt ze geschrokken. ‘Beth zou komen om 2 uur.’ Het was inmiddels al 4 uur. Puck kwam nooit te laat. Want hij had het ook druk genoeg en met Beth erbij ging werken niet echt. Quinn rent naar beneden en pakt de telefoon van telefoon van de keukentafel en toetst Puck’s nummer in. Tuut Tuut tuut tuut tuut ‘Dit is de voicemail van Noah Puckerman, spreek een bericht in na de piep.’ ‘PUCK, waar blijf je?!’ Quinn smeet woest de telefoon op de bank.
‘Niet huilen Quinn, Niet huilen Quinn!’ Quinn wist niet wat haar overkwam. Puck is nooit te laat! Dadelijk is er iets met Beth. Dadelijk is hij onderweg verongelukt!’ Quinn probeerde haar tranen in te houden maar het idee dat Beth dood is kon het haar niet van weer houden om te huilen.
Na een uur te liggen huilen op de bank gaat de telefoon. Quinn trilt helemaal, ze pakt de telefoon en drukt op het groene hoorntje. ‘Met Quinn Fabray.’ Zegt ze met een huilstemmetje. ‘Quinn, het is Puck. Je hebt dus weer lopen huilen he? Ik kom Beth niet brengen!’ ‘Waarom niet Puck, Doe eens even normaal man! Ik dacht dat jij & Beth verongelukt waren. Dan is het toch vrij normaal om te huilen of niet soms?’ Tuut tuut tuut Puck heeft het de hoorn er op gegooid.’ ‘Quinn begon weer te huilen, waarom moest juist zij altijd in de problemen zitten. Waarom werd iedereen die ze nodig had van haar afgepakt? Waarom doet Puck nu opeens zo gemeen?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen