My best friend
Yes, vandaag vrij! De leraren hebben een of andere bespreekdag en wij hoeven dus niet naar school. Ik stap uit bed, kleed me aan en loop naar beneden. Mijn ouders zijn naar hun werk en mijn broertje naar school, dus ik ben de hele dag alleen thuis. Ik zet de tv aan en kijk Toy Story 3. Die film heb ik al 20 keer gezien, maar hij blijft leuk. Met een tosti en thee plof ik op de bank en bel Jenna of ze zin heeft om mee cakejes te gaan bakken.
Jenna: Hi Eef.
Ik: Hee Jen, heb jij zin om bij mij thuis cakejes te gaan bakken?
Jenna: Tuurlijk, waarom niet? Hoelaat?
Ik: Ehm, rond 12 uur? Gaan we eerst even lunchen.
Jenna: okay, see you later honey!
Ik: Bye bye!
Ik zet de tv uit en pak alvast de bakspullen. Jenna en ik zijn gek op dingen bakken, en in groep 7 hebben we een keer spontaan koekjes gebakken en ze aan de klas uitgedeeld. Vonden ze wel leuk. Net nadat ik de spullen klaar heb gezet gaat de bel. Ik doe de deur open en Jenna stapt naar binnen. 'Wat een pokkeweer zeg, mijn haar is helemaal verpest! Goedemorgen trouwens.' Ik kijk naar haar en barst in lachen uit. 'Het valt reuze mee hoor. Kom we gaan eerst lunchen. Heb je zin in pannenkoeken?' Jenna knikt. 'Altijd.' We bakken een grote stapel pannenkoeken en eten ze allemaal op. Daarna bakken we cakejes, maar terwijl de cakejes in de oven staan moeten we de hele keuken schoonmaken omdat we slagroomgevecht hebben gehouden. Lachend ruimen we alles op en eten ons misselijk aan de cakejes. Als Jenna om 5 uur weer naar huis gaat plof ik op de bank en val in een diepe slaap, tot ik om half 7 word geroepen omdat ik wat moet eten. Ik eet 1 schep groente en dan loop ik naar boven om verder te slapen.
Er zijn nog geen reacties.