Foto bij Ronde 2: kandidaat McGinty

Commentaren + punten ronde 2
McGinty had uitstel voor haar video, dus daarom deze late upload.
Dus aan alle deelnemers: probeer altijd op tijd te zijn, zodat we zo'n dingen kunnen vermijden.



Passerby:
Eigenlijk kan ik geen oordeel trekken of dit liedje iets voor jouw stem is. Je geeft je niet voor 100% en zingt wat besloten. Zing zoals je in de douche zou zingen en laat je gaan. Ze meer kracht achter je stem, want hoe je nu zingt zou ik zeggen van "Nee, dit liedje past totaal niet bij haar stem"
Mits je je niet volledig laat gaan, gaat het ook wat zagerig en eentoning klinken. Probeer hier dus aan te werken.


xlufjoetoexx:
Ik weet niet of je geen achtergrondmuziek had opstaan, of heel stil (want ik hoorde denk ik wel héél stil iets van muziek), maar ik weet wel dat ik enkele onaangename stiltes heb gehoord. Dat was erg jammer, want ik vond wel dat het een hele goede inzending was, ook al hoorde ik af en toe dat je de foute noot zong.
Je uitspraak was niet perfect, maar toch vrij goed.
Goed gedaan!


Philyra:
Ik.Hou.Van.Dat.Lied! Echt geweldig toen ik zag dat je die ging zingen (: maar goed, daar mag ik niet door beïnvloed worden natuurlijk. Ik hoorde duidelijk dat je wat problemen had met de lange stukken. Dan klonk het trillerig en erg onzeker, bijna breekbaar en dus ook niet zo zuiver. De snelle, korte stukken klonken dan weer prachtig!
Tip: neem de volgende keer een liedje waar minder lange stukken inzitten. Dit zal niet zo moeilijk zijn, aangezien het volgende thema helemaal staat rond die stijl.


LovingMemory:
Ik vind dat je een heel mooi liedje hebt gekozen, maar ook een heel moeilijk. Er zitten een paar stukken tussen dat je echt heel goed moet kunnen zingen om ze leuk te brengen. In deze stukken miste ik je ook wat. Ze hadden iets meer power mogen hebben.
Voor de rest vond ik het wel mooi, en als je je nog verbeterd word je echt goed!

Totaal: 29.5/40

Reageer (1)

  • Frodo

    Jana, verander je die 'Bes' eventjes in Philyra? -_-

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen