Foto bij Music!

Met ze alle gaan we rond de tafel zitten.

Anette zucht en zegt:'Oke waar beginnen we mee?'
Het is een tijdje stil dan zegt Tuomas:'Amaranth'
Jukka rolt met zijn ogen.
'Alweer! dat deden we vorig keer ook al' zegt Marco.
'Ja wat wil jij dan?' vraagt Tuomas.
'Weet ik niet maar niet Amaranth' zegt Marco.
'Wat dachten jullie van Bye Bye Beautiful dan?'zeg ik.
'Kijk die is nou wel weer is leuk om mee te beginnen dat is ook al weer een tijdje geleden dat we die als eerste hebben gespeeld' zegt Emppu.
'Oke dan beginnen we daar mee' zegt Tuomas terwijl hij het nummer op papier neer zet.
'Ja en dan wil ik Cadence Of Her Last Breath als jullie dat goed vinden?' zegt Anette.
'Ja is prima' zegt Tuomas die het weer op schrijft en ondertussen een beetje op het papier zit te tekenen.

Na ongeveer anderhalf uur zijn we er eindelijk uit hoe alles gespeeld gaat worden en iedereen staat op en loopt door de bus.

Anette en ik zitten wat te praten als Jukka boos met zijn vuis op tafel slaat en zegt:'Oke welke grappemaker heeft mijn drumsticks gejat!'
Van achter uit de bus wordt geroepen door Marco:'Nou wat dacht je van jij zelf wat moeten wij nou als niet drummers met jou drumsticks'
'Ja weet ik veel' zegt Jukka en loopt zoekend door de bus.
'Jukka! ze liggen gewoon naast je bed!'roept Emppu.

Jukka loopt met grotepassen naar zijn bed en pakt zijn drumsticks en stopt ze meteen in zijn tas.

Tuomas komt aan lopen en gaat bij Anette en mij aan tafel zitten en zegt met een beetje gemenen lach:'Zo dus Jenny jij bent verliefd op mij?'
Anette zucht en schud haar hoofd en zegt:'Tuomas zo iets vraag je niet aan iemand, of ja je kan het wel vragen maar niet op de manier waar op jij dat doet'
Tuomas lacht en zegt:'Nou ik vraag het toch lekker zo jammer dan'
'Wil je het echt weten Tuomas?' vraag ik.
'Uhm duh ja, anders zou ik het niet vragen he!' zegt Tuomas.
'Nou...Uhm ja eigenlijk vind ik je wel leuk ja!' zeg ik.
'Ahaa ik wist het!' zegt Tuomas '

Marco komt net aanlopen en zegt:'Ja zie je nou wel ik zei het je toch, of we zeiden het toch al, maar ja dat was al van af we haar voor het eerst zagen al duidelijk'
Jukka en Emppu komen aan lopen en Emppu zegt:'Tuomas ik dacht dat je een grapje maakte, toen je zei dat je aan Jenny zou gaan vragen of ze verliefd op je was'
Tuomas lacht weer en zegt:'Nee ik was serieus'
'Echt typische Tuomas weer' zegt Jukka.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen