Deel 3 Blaine
Quinn deed de deur open, Ze was lijkbleek en had rode ogen van het huilen.
‘Quinn’ Blaine keek Quinn bezorgd aan. Quinn barste in huilen uit en Blaine gaf haar een knuffel.
‘Wat is er?’ vroeg Blaine bezorgd. ‘Kom mee Blaine.’ Ze gingen op Quinn’s bed zitten.
Quinn pakte een tissue en droogte haar tranen.’ Hoe moest ze het Blaine vertellen?
Zou ze maar een smoes vertellen. Zou ze vertellen dat Puck Beth heeft afgepakt.
‘Blaine, Puck heeft Be—‘’ Verder kwam ze niet, Ze kan geen leugen vertellen. Blaine is haar beste vriend. Blaine heeft het haar toch ook vertel dat hij op Kurt was. Dat hij homo was.
‘Wat is er met Beth.’ ‘Niks Blaine, Ik kan gewoon niet tegen je liegen, Maar het is gewoon zo moeilijk om te vertellen. ‘ ‘Quinnie toch, je weet toch dat je me werkelijk alles kan vertellen? Ik vertel jou ook alles. En ik heb nog nooit iets doorverteld.’ ‘Blaine, Ik ben verliefd op Rachel.’
Toen was het stil.
‘En Blaine?’ ‘Was dat het Quinn?’ Quin raakte in shock. Is Blaine boos? Verdrietig dat hij voor niks is gekomen? Dadelijk vind hij me raar…. ‘Ja, Ja dat was het.’ ‘Quinn maar dat is toch harstikke leuk voor je, Daar hoef je toch niet verdrietig om te zijn? Lesbisch zijn is geen ziekte ofzo. ‘
‘Ja maar Blaine, Puck zei dat---.’’ Blaine onderbrak haar: ‘Puck kan zoveel gemene dingen tegen je zeggen, Hij weet niet wat hij doet, Hij doet alleen maar zo omdat hij jou niet meer kan gebruiken. Quinn keek bedroefd. 'Gaat het?' 'Ja.' Wat zei Puck?’ ‘Puck zei dat ik te lang gemeen tegen Rachel heb gedaan en ze nu nooit iets met me wil.’ ‘Quinn, Rachel zei zelf tegen je dat ze graag vrienden met je wil zijn.’ ‘Dat is waar.’ Quinn glimlachte.
Er zijn nog geen reacties.