Foto bij BELANGRIJK

Lieve deelnemers

Ik heb een heel aantal dingen te melden.

1. Zouden jullie als je je username verandert het mij (LovingMemory) in een PB kunnen melden. Het is voor mij heel verwarrend omdat jullie namen veel op elkaar lijken en ik kijk niet zo vaak in het topic.

2. Zouden jullie in de lijst met deelnemers eens willen kijken of alle deelnemers er met de juiste naam in staan? Stuur mij allemaal het antwoord in een PB.

3. Zouden jullie dan ook eens kunnen kijken of de commentaren + video's allemaal bij de juiste naam zijn gezet? In de eerste ronde kon je de individuele punten opvragen, in ronde 2 niet want ik heb ze niet meer.

4. Zouden jullie als je je video doorstuurt als onderwerp van het privébericht (en niet via mijn gastenboek)' Ronde ... Kandidaat ...' als naam willen geven? Dat is makkelijker voor mij.

5. Probeer altijd op tijd aan de video te beginnen en vraag niet te gauw om uitstel. Ik begrijp dat het de tijd van het jaar is dat er veel zieken zijn, maar stuur mij zeker 2 dagen voor de deadline een PB waarin staat wat je aan de hand hebt.

6. Dit is voor de juryleden. Zouden jullie alle commentaren tegelijk willen doorsturen. Ook dit is weer gemakkelijker voor mij.



Volia, ben klaar met mijn uitleg. Het lijkt veel, maar het is voor een goede samenwerking. Als je nog vragen hebt, mag je die altijd stellen.


Veel succes in ronde 3!

Reageer (3)

  • Attina

    Oei, ik had het nog niet gelezen en ik heb net opdracht 2 verstuurd met een andere titel. Ik zal er op letten in het vervolg.
    x.

    1 decennium geleden
  • LovingMemory

    @Bes, stuur ze gewoon allemaal tegelijk door, want dat is echt heel moeilijk voor mij. Kan jij jouw commentaar niet in een word opslaan?

    1 decennium geleden
  • Frodo

    Als ik een inzending krijg, stuur ik direct mijn beoordeling terug omdat ik die anders zeker weten weer vergeet, dus.. zet ze anders allemaal in een word-document?

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen