Deel 2 Beth & Puck
Beth begon te huilen. ‘Ahh, Beth niet nu!’ Quinn liep naar haar toe, pakte haar op en zong een liedje.
‘Twinkle, Twinkle little star.’ Toen ging de bel. ‘Hee Beth, Papa is er.’Fluisterde ze zacht in Beht's oor. Quinn deed de deur open en het was inderdaad Puck. ‘He, Quinn, Alles goed?’ vroeg Puck. Alles was alweer goed tussen hun sinds Puck een keer goed had gepraat met Quinn. ‘Ja, Alleen Beth is een beetje chagrijnig denk ik.’ ‘Jij volgens mij ook Quinn.’ Puck's emotie sloeg ineens om van vrolijk naar gemeen. ‘ik, Huh wat?’ vroeg Quinn stomverbaasd. ‘Ik weet dat je nog steeds bezig bent met Rachel, Get over it Quinn. Rachel heeft een vriendje. Je bent net vriendin met haar en je denkt dat ze een relatie met je wil? Je hebt je hele leven gemeen tegen haar gedaan.’ Puck pakte Beth en deed de deur dicht en reed weg. Daar stond Quinn. Bij een gesloten voordeur door het raampje naar buiten te staren. Niemand kon haar troosten. Ze had niemand. Beth was er niet. Ze rende naar boven en plofte neer in bed en begon te huilen. ‘Puck heeft gelijk.’ Zei ze zacht. ‘Rachel haat me.’ Niemand wist dat Quinn verliefd was op Rachel. Behalve Puck, dat had ze hem verteld in een lang en goed gesprek. Maar dat hij het nu opeens tegen haar zou gebruiken? Had ze nooit gedacht van Puck.
Toen ging haar telefoon af. Een sms’je van Blaine.
Er zijn nog geen reacties.