Foto bij Why do you wanna help me out of my problems (Tom lovestory) 56

Reacties? (A)

Tom: weet je dat je echt een schatje bent? jij: nu wel? Je zag Tom steeds dichterbij komen en ook jij leunde naar hem toe totdat jou lippen de zijne raakten. Zijn lippen voelden zacht en warm aan. En opeens voelde je jou het gelukkigste meisje van de wereld. Tom trok zich terug en bleef je aankijken. Je wou juist iets zeggen maar Tom was je voor. Tom: Demi? Je keek hem nieuwsgierig aan. Tom: ehm, zou je mijn meisje willen zijn? jij: tuurlijk! En je vloog in Tom’s armen. Tom gaf je een kus op je voorhoofd en zo lagen jullie daar een tijdje. Jij half bovenop Tom. Correctie, nu voelde je jou het gelukkigste meisje van de wereld. Je keek Tom aan en gaf hem een liefdevolle zoen. Op dat moment ging de deur open. Je verbrak de kus en zag Bill in de deuropening staan. Bill: volgens mij gaat alles goed hier. Je begon te lachen en ook Tom en Bill begonnen te lachen. Toen jullie uitgelachen waren bleef Bill jullie aankijken. jij: wat? Bill keek doordringend naar Tom en je keek de 2 verbaast aan. Tom kreeg een glimlach op zijn perfect gevormde lippen. Bill: echt? Proficiat!!! jij: proficiat? Tom gaf je een tikje en keek je lachend aan. jij: ow ik snap hem. Bill gaf je een knuffel en je hoorde Tom lachen. jij: waarom is hij zo enthousiast? Bill: je wil niet weten hoe lang ik hierop heb gewacht maar waar ik voor kwam. Hebben jullie zin om een film te zien. Je knikte en jij en Tom stonden recht. Je pakte Tom zijn hand vast en Tom gaf je een kus op je voorhoofd. Beneden keken Gustav en Georg jullie met een glimlach aan.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen