Foto bij On Tour

schrijf alles in pov van Jenny!
En de leden van de band praten trouwens of Fins (dat kan ik dus niet) of Engels maar dat wordt zo'n gedoe dus praten ze in dit verhaal gewoon Nederlands (is wat makkelijker neer zetten voor mij)

Het is 4 uur als de wekker gaat normaal zou ik NOOIT zo vroeg opstaan maar vandaag doe ik niks liever vandaag ga ik op tour met mijn favorieten Symphonic metal band Nightwish!

Snel stap ik mijn bed uit en ga douchen doe me make-up en kleed me aan, ik loop naar de woonkamer en struikel over alle koffers die in de gang staan die mee moeten op tour 2 jaar reizen langs alle landen iets dat ik altijd al heb willen doen en dankzij Anette die mij vroeg of ik haar zou willen helpen met het oefenen van oude nummer tijdens de tour mag ik nu mee!

Om 5 uur wordt er aan gebeld ik loop naar de deur struikel bijna weer over alle koffers die in de gang staan en open de deur en wordt meteen begroet door Anette en Emppu.

'Heeii Anette, Heeii Emppu! Waar is de rest?' zeg ik.
'Ja waar denk je dat die zijn?' vraagt Anette.
'Ja als ik dat zou weten had ik het niet gevraagt hea'zeg ik.
'Die liggen nog te pitten het was gister een beetje laat geworden en vanochtend kregen we ze niet wakker' zegt Emppu.'Nou Tuomas werdt wel wakker maar die trok de dekens over zijn hoofd en ging daarna weer slapen'zegt Anette.
'Hahaha typische Tuomas'zeg ik.
'Nou zo te zien heb je al je spullen al!' zegt Emppu.
'Ja die heb ik al het is misschien een beetje veel' zeg ik.
'Nou zo veel is het niet Jenny ik had veel meer, maar laten we met je spullen naar de bus gaan en dan kunnen we op weg naar Duitsland anders komen nog te laat want tja je weet hoe die gasten zijn willen bij elke pompstation een foto maken' zegt Anette.

Samen met Anette en Emppu gooien we mijn spullen in de bus en stappen de bus binnen en zo als altijd zijn ze weer te lui om zelf de bus te besturen en hebben ze daar weer iemand voor elke keer iemand anders.

'En ja hoor ze liggen nog steeds op bed misschien moeten we nog een keer kijken of we ze wakker kunnen maken'zegt Anette.
'Hahahaha probeer maar werkt toch niet ik ga niet nog een keer een half uur lopen roepen en schreeuwen hoor ga jij maar samen met Jenny' zegt Emppu.
'Oke wat jij wil' zegt Anette en ik loop achter haar aan.

'JONGENS! WAKKER WORDEN! NU! OPSTAAN! IK WEET DAT JULLIE ME KUNNEN HOREN!' roept Anette en ze trek de gordijnen open en pakt hun dekens af.

'Hey wie hebben we daar onze lopende wekker waar geen knopje op zit voor nog 10 minuten langer slaap!' zegt Jukka.
'Ja moet je nou even luisteren het is prima als jullie de hele dag op bed willen gaan liggen maar dat is nou ook weer niet zo gezellig voor Jenny' zegt Anette.
'Huh Jenny die ene vriendin van je die verliefd is op Tuomas?' zegt Marco die ondertussen in zijn ogen wrijft.
'Marco! Hou je een beetje in ja!' zegt Anette.
'Dus ze is verliefd op Tuomas!' zegt Jukka.
'Nee helemaal niet!' zeg ik terwijl ik rood word.
'Is toch niet erg Jenny ik weet toch dat ik knap ben'zegt Tuomas.
Anette gooit zijn denken naar zijn hoofd.
'Ja hoor Tuomas je hebt een knap groot ego dat zal je bedoelen, Nou gaan jullie je even aan kleden dan kunnen we zo even gaan eten kunnen we zo weer verder praten' zegt Anette.
'Ja mamma' zeggen ze alle 3.

Reageer (2)

  • Hella

    leuk geschreven!

    1 decennium geleden
  • Veniality

    Ha, grappig. Verder gaan hoor!

    *Zakt in de kritische oma-houding*
    Je kan beter wat meer punten gebruiken, en komma's. Want je hebt hele lappen tekst die zo lang doorgaan als deze en er zit geen punt in noch komma en dan word je zo vermoeid want dat is niet lekker lezen en dan denk je waar blijft die punt nou en misschien moet je ook wat gaan doen aan het gebruik van andere leestekens, dat is ietsiepietsie handiger bijvoorbeeld als iemand wat gaat zeggen of als je wat citeert: "blablabla" met dubbele punt en aanhalingstekens.
    Geloof me, dan komt het wel goed!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen