Foto bij Part 37

Hey iedereen hopelijk vind je dit een goed stukje veel leesplezier!Nu gewoon even om te zeggen,sorry dat het zo lang duurde maar ik ben nu ook al bezig met een nieuwe story van me.Hij noemt 'Stop hurting me!ft.One Direction' En het zou heel leuk zijn moest je het eens lezen!Het moet niet helemaal niet!Maar het zou toch leuk zijn!Ik heb nog maar 3 hoofdstukken dus ja!Toch bedankt!

De dagen verstreken en Lily groeide snel.Ze was al zo groot dat ze kon kruipen en nu waren we haar aan het leren stappen en haar eerste woordjes."Blalalala."Het geluid van Lily in de ochtend weerklonk."Dag prinses!Goed geslapen?"Hoorde ik naast me.Ik opende mijn ogen en zag dat Harry Lily had opgepakt."Laten we de mama waker maken hé!"Lachte hij en hij stapte naar me toe.Hij legde Lily in het bed meteen kroop ze naar me toe."Helaba!"Ik gaf haar een zoen.Ze lachte wat ze de hele dag door deed.Ik zette mezelf recht en rook dat Lily een vuile luier had."Kom laten we die maar verschonen!"Ik stapte naar de woonkamer naar de verzorginstafel.Ik deed haar pyjama uit en pakte ook meteen haar kleertjes.Ze had een propere luier aan."Laten we wat eten hé!"Zei ik lief.Ik zette haar in haar stoel en meteen sloeg ze op de tafel.Precies om te zeggen dat ze honger had.Liam,Zayn,Louis en Niall waren ook al wakker en kwamen de kamer binnen.Greet en Anne zaten in België om te werken maar binnen een paar maanden kwamen ze ook wonen hier in Londen bij de jongens.Ik zette me naast Lily.Plots kwam Harry de kamer binnen met een kleine roze cupcake met 1 kaarsje.Lily klapte meteen in har handjes.Inderdaad Lily werd vandaag 1 jaar!"Alsjeblieft mijn engeltje."Zei Harry.Louis pakte het fototoestel en trok wat foto's.Ik blies samen met Lily het kaarsje uit.Maar de cupcake was voor Lily alleen.Haar mondje was wat roze geworden.De jongens moesten naar een fotoschoot."Neem Lily toch gewoon mee!"Zei Liam."Ja dat vinden ze vast niet erg!"Zei Niall.Ik lachte ze hadden gelijk het kon geen kwaad.Ik pakte Lily en zette haar mee in de limo.Eenmaal toen we aankwamen stonden er veel fans en paperazie.Ik dacht dat dat niet ging gebeuren.Ik dacht ook dat Lily het er moeilijk mee ging hebben maar helemaal niet,zij was de ster van het moment.Eenmaal binnen gingen de jongens naar de kleedkamers.Ikzelf besloot om met Lily door het gebouw te wandelen en aan de fotoschoot te eindigen.Ik pakte haar handje vast zodat ze zelf kon stappen.Een dat lukte goed.Ze had haar pop bij dus had ze die in de ene hand en mijn hand in de andere.Het zag er schattig uit!Eenmaal we de kamer binnenstapte was de schoot al bezig.Ik nam Lily in mijn armen zodat ze niet in de weg ging lopen en ging aan de kant staan."Hey ik heb een idee!"Zei de fotograaf."Wat dan?"Vroeg Zayn die stond de poseren."De fans zijn ook al wild van Lily dus als we nu eens papa en dochter fotograferen?"Ik keek naar Lily die in haar handjes klapte."Dat lijkt geweldig!"Zei Louis.Ik gaf Lily aan Harry die met haar voor de camera stond.Samen waren ze aan het poseren.Echt lief!De fotograaf liet de foto's zien.Het zag er cool en schattig uit!Ik pakte Lily over en ging met haar naar de verzorgkamer."Ik kan niet wachten tot mijn kleine meid zindelijk is!"Grapte ik.Nadat ik Lily had verschoond zag ik iemand achter me.Twee personen eigenlijk.Het waren Louis en Harry."Zal ik Lily even mee naar de kleedkamers nemen?Dan zijn jullie even alleen!"Lachte Louis.Hij pakte Lily op en ging met haar de kamer uit."Eindelijk weer alleen."Grapte Harry.Ik lachte en wreef met mijn hand over zijn wangen."We hebben al zoveel meegemaakt!"Lachte ik."Stop met praten!"Zei hij en hij legde zijn vinger op mijn mond.Ik keek hem verbaasd aan maar wist snel wat hij wou.Niet veel later voelde ik zijn zachte lippen op de mijne.Ik legde mijn handen in zijn nek en hij de zijne in mijn zij.Het duurde niet veel langer toen we iemand hoorde lachen.Ik keek op en zag dat Zayn in het deurgat zat te lachen."Ha!Lily aan Louis geven en zelf een beetje zoenen in de verzorginsskamer?Dat had ik wel verwacht!"Grapte hij."Kom nu maar mee want we gaan naar huis!"Zei hij.Ik liet langzaam mijn handen uit Harry zijn nek glijden en stapte door de deuropening naar de kleedkamer.Samen met Harry en Zayn stapten we de kamer binnen.Lily was met Louis aan het kleuren terwijl Naill wat op een gitaar tokkelde.En Liam die was waarschijnlijk naar de wc."Kom jongens we gaan naar huis!"Zei Harry die Lily oppakte."En wat was mijn prinses an het doen?"Vroeg Harry die naar de tekeningen keek."Lily was mij aan het leren hoe je een varkentje tekende!"Grapte Louis.Eenmaal buiten stapten we snel in de auto.Die reed dan weer snel naar het huis van de jongens.Het was al aardig donker wat je niet zou verwachten.Want blijkbaar waren we de hele dag daar geweest.Eenmaal binnen zette ik Lily op haar speelmat en plofte snel in de zetel.De rest deed het zelfde en Zayn zette de tv op.We zaten allemaal al in pyjama voor de tv.Lily stapte naar me toe en legde haar handjes op mijn knieën.Toen ik naar Lily keek deed ze haar armpjes omhoog om te zeggen dat ik haar moest oppakken.Snel pakte ik haar op en legde ik haar dicht bij mij.Ze zag er wat slapjes uit en ademde zwaar.Ik voelde aan haar hoofd of ze koorts had.Het voelde wat warm aan ik begon me zorgen te maken!"Harry,Lily heeft wat koorts!"Zei ik en ik wreef met mijn hand over haar hoofd."Sorry maar ik weet niet goed wat ik dan moet doen.Naar het ziekenhuis dan maar?"Ik lachte.Voor een beetje koorts moet je niet naar het ziekenhuis."Ik leg haar wel in haar bedje dan zal het wel beter worden.het was ook een zware dag!"Ik legde haar in haar bedje en gaf haar nog een zoen op haar hoofd voor ik de deur achter me dicht trok.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen