001 Liz
"Je hebt zo'n mooie huid! Als je nou wat make-up gebruikt, kan niemand z'n ogen van je afhouden."
Mijn moeder maakte me vaker op en ik vond het allemaal wel leuk.
Ook schreef ze me in voor een modellenbureau.
Ze werd mijn agente en in het weekend had ik soms wel een fotoshoot.
Ik bleek talent te hebben en had er best lol in.
Soms zag ik het helemaal niet meer zitten, maar toen kwam Rayven bij mij op school.
Ze hielp me door mijn dippen heen en we beleefden veel samen.
Ze is mijn beste vriendin en dat zal ze altijd blijven!!
Ik bekijk op mijn roze laptop de foto's van de laatste fotoshoot. Ik mail ze door naar Rayven.
Ik log in op de modellensite waar ik sta ingeschreven. Mijn profielfoto verschijnt op het scherm. Dat was een moeilijke shoot geweest. Ik had de hele week daarna nog last van m'n benen.
Wow, wacht.. Ik heb een mailtje..!! Ik klik door naar m'n mailbox.
Wow, wacht.. de afzender is van One Direction.. Ik voel mijn benen trillen en kijk om naar de muur achter me, waar minstens 7 posters van 1D hangen. Ik kijk weer op het scherm en kan m'n ogen niet geloven. Ik knijp ze dicht en tel tot tien. Ik haal diep adem en maak ze weer open. Het staat er nog steeds!!!
Ik pak m'n blackberry vast. Met trillende handen bel ik Rayven.
Er zijn nog geen reacties.