Ronde 2: kandidaat PHENOMENIALL
Commentaren + punten ronde 2
Passerby:
Dit liedje past niet bij je stem. Je hebt iets minder hoog nodig. In het begin klinkt het echt niet goed, maar het wordt wel beter naar het einde toen. Probeer de volgende keer eens iets sneller en minder hoog te zingen, misschien ligt dat veel beter bij je stem.
xlufjoetoexx:
In de vorige ronde was er ook iemand die dit liedje zong, dus kan je wel begrijpen dat ik je waarschijnlijk daarmee af en toe ga vergelijken.
Heel goed vond ik al dat je onze commentaren hebt gelezen en ze ook hebt gebruikt. We hebben gezegd dat je beter een karaoke-versie zou gebruiken en dat heb je gedaan.
Je uitspraak was spijtig genoeg niet zo goed, maar dat is dan een werkpuntje.
Ook vond ik dat het leek alsof je je stem een beetje forceerde. Je hoeft echt niet hetzelfde te zingen als de originele zanger, hoor! Behoud je eigen stem en je eigen manier van zingen maar, dat is veel beter!
Toch vond ik dat je bij deze inzending vrij goed kon horen dat je hogere noten kan halen, terwijl dat bij je vorige inzending (bijna) niet te merken was.
Philyra:
Je uitspraak is niet echt zoals het moet zijn, maar ik hoor wel dat je je best hebt gedaan. De vorige ronde had ook iemand 'heaven' gezongen en daarom ben ik nu helemaal weg van dat liedje! Wat ik wel heel jammer vond was dat het zo kort was. Maar de dingen die ik heb kunnen horen... wauw. Je hebt echt een heel mooie stem! 'heaven' is zo hoog, en toch haalde je het. Sommigen stukken ging het een beetje verkeerd, maar het grootste stukje van het lied was het puur zuivere noten.
Tip: neem de volgende keer het hele liedje, dan kan ik mijn beschrijving ook gedetailleerder maken.
LovingMemory:
Ik vond dat er een trilling in je stem zat. Ik hoorde die de vorige keer ook al en nu weer. Ik dacht dat het van de zenuwen was, maar nu denk ik van niet. Ik hoor die niet zo graag, maar als het jouw stem is kan je daar niets aan veranderen. Je hebt een mooi liedje gekozen en het paste perfect in het thema.
Totaal: 30/40
Er zijn nog geen reacties.