Ronde 2: kandidaat Owles
Commentaren + punten ronde 2
Passerby:
Veel beter dan de vorige keer. Het is langer en ik kan beter een oordeel trekken over wat je aankan. Het klinkt aangenaam en het is goed verstaanbaar. Die ene ‘cool’ is ietsje minder geslaagd, maar je maakt het daarna direct terug goed. Ik vraag me af hoe je het er de volgende keer vanaf zal brengen.
xlufjoetoexx:
Allereerst wil ik zeggen: wat was dat gerommel op de achtergrond?!
Ook al hoorde je het niet luid en niet duidelijk, het stoorde me toch mateloos en leidde me de hele tijd af.
Je stem klinkt toch nog steeds mooi, ondanks de irritante geluiden. Ik heb hier niet veel op aan te merken, buiten dat de originele versie ietwat vrolijk klinkt, terwijl de jouwe dat niet echt deed. Spijtig, maar ik ben vrij zeker dat je daar nu de volgende keer op zal letten, niet?
Ik verstond de woorden erg moeilijk, wat jammer is, want bij de originele versie versta ik het wel.
Ook leek het alsof je vrij ver van het toestel -waarmee je opnam- afstond. Je stem leek van heel ver te moeten komen, waardoor die ook zachter klonk. Op zich niet erg, maar misschien kan je bij ronde 3 toch beter wat korter gaan staan.
Philyra:
Je hebt echt een prachtige stem, maar dat weet je vast zelf ook wel. Het contrast in je filmpje vind ik echt geweldig, daarmee bedoel ik dat je op de achtergrond heel lichtjes de geluiden van het 'huisleven' hoort en dan jouw stem daarbovenop, die eigenlijk op de tv zou moeten zijn. Want echt, je hebt zo mooi gezongen! Wat ik ook regelmatig doe is de filmpjes die ik ingezonden krijg vergelijken met programma's op tv (the voice van vlaanderen, idool, die soort dingen) en dan zie je echt dat jouw niveau vaak hoger ligt dan sommigen daar!
Goed gedaan!
LovingMemory:
Ik ben blij dat je ons advies ter harte hebt genomen en een langer filmpje gemaakt hebt. Je klonk als een engeltje, en dat is positief bedoeld. Ik stoorde me wel een beetje aan het gerommel op de achtergrond. De volgende keer misschien ergens anders opnemen?
Totaal: 34.5/40
Reageer (1)
Whooo. Ik ben blij met de commentaar. Je moest eens weten hoe zenuwachtig ik was x].
1 decennium geledenDat gerommel op de achtergrond is trouwens mn broertje, hahaha. Ik zal er de volgende keer wel voor zorgen dat het stiller is
& Ik had wel keelpijn, hahaha. En nog steeds .