Foto bij Ronde 2: kandidaat YoungAndFree

Commentaren + punten ronde 2



Passerby:
Opnieuw mis ik de pit in je stem. Je geeft je volgens mij niet volledig. Net zoals de vorige keer zing je iets traags en zing je het stil. Ik wil eens wat meer rock van je horen en met rock bedoel ik niet een ballade van een rockgroep, maar echt een rocklied, want volgens mij kan je dat wel aan, maar durf je het gewoon niet te tonen. Ik hoop in de toekomst dus zeker eens iets harders van je te horen.


xlufjoetoexx:
Ik ben een vrij grote fan van Avril en ik was dus ook zeer enthousiast toen ik zag dat je voor dit liedje had gekozen.
Het eerste dat me opviel, was dat je de noten hoger zong dan ze horen te zijn. Zolang dit voor jou geen probleem is, maakt dat natuurlijk niet zoveel uit. Toch vond ik dat sommige noten niet helemaal goed leken te klinken. Misschien ben je -net zoals nog deelnemers- ook ziek/verkouden, het hangt ook in de lucht. De enige die de oorzaak van die mindere noten kan kennen, ben jij. Daarom raad ik je aan om eens na te denken. Lag het aan het liedje? Was je stem gewoon niet optimaal? Misschien nog een andere reden?
Zelf denk ik dat je Avril een ietsie pietsie beetje probeert na te doen, maar doordat jullie stemmen totaal niet op elkaar lijken, lukt dit niet goed. Dit is maar een gedacht, het hoeft daarom niet te kloppen.
Je uitspraak was niet fantastisch, maar het kon ermee door. Ik wil je de tip toch geven om een beetje aan je Engels te werken.
Je hebt het mooi gezongen, al vond ik het vorige liedje ('Heaven') mooier bij jouw stem.



Philyra:
Het was al eventjes geleden dat ik het liedje had gehoord, dus dat was een hele verrassing. Keer op keer zijn de liedjes die je pakt perfect, en ze passen ook goed bij je stem. Die is erg zacht, jij bent de enigste deelneemster waarbij ik mijn geluid op het hoogste moet zetten anders kan ik het niet horen. Dat is jouw stemgeluid, daar kan je niets aan doen. Ik heb je maar een paar keer de fout in horen gaan en dat is echt prima!


LovingMemory:
Ik vond dit een goede prestatie. Je hebt een mooie zuivere stem die je goed weet te gebruiken. Je hebt ook een leuk liedje gekozen, en dat is natuurlijk ook altijd leuk!
Probeer de volgende keer wel iets luider te zingen, want het was nogal stil.

Totaal: 31/40

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen