Ronde 2: kandidaat Dezaynber
http://tinypic.com/player.php?v=6s6y44&s=5
Passerby:
Die liedjes passen echt goed bij je stem, maar toch vraag ik me af hoe je zou klinken indien je eens een ander genre neemt, laat dat een uitdaging voor je zijn. Het zou namelijk jammer zijn dat je altijd bij hetzelfde blijft hangen. Ik vond je vorige inzending wel ietsje sterker. Let op deze was echt goed, maar hoe je de vorige keer Neyo zijn stem gebruikte was echt origineel en goed gewoon.
xlufjoetoexx:
Ik vond jou bij je eerste inzending al een sterke kandidaat en dat heb je nu weer bewezen.
Doordat je zoveel woorden zo snel achter elkaar moet zeggen, is het heel moeilijk om niet over je woorden te struikelen. Daarom is articulatie erg belangrijk. Dat leek als vanzelf bij jou te gaan. Af en toe zag je wel dat je moest nadenken, maar dat stoorde niet echt.
Je noten klonken weer even mooi. Jij hebt volgens mij veel zelfkennis wat je stem betreft. Je koos bij deze ronde weer een liedje waarvan ik vind dat het perfect bij je stem past.
Ik heb hier eigenlijk niet veel slechts over te zeggen, buiten dat je misschien wel moet letten op het feit dat je heel geconcentreerd lijkt. Je mag gerust plezier hebben, hoor!
Deelnemen is uiteindelijk belangrijker dan winnen.
Philyra:
Net zoals de vorige keer was ik erg verrast door je stem. Hier en daar was het niet ZO zuiver maar dat werd dan weer gedekt door de stukken waar het wel heel erg mooi klonk. Ook de korte snelle stukken gingen prima! Je zat helemaal in het thema 'liefde' zoals gevraagd, perfect dus!
tip: werk aan die kleine onzuiverheden en dan wordt het helemaal 'wauw' (:
LovingMemory:
Opnieuw ben ik zeer verrast door je stem. De eerste ronde vond ik je iets beter. In deze video klonk je een beetje eentonig, maar alsnog heb je het zeer goed gedaan.
Misschien moet je voor de uitdaging volgende keer een totaal ander genre kiezen?
Totaal: 34/40
Reageer (1)
Alweer bedankt voor de tips, ik zal de volgende keer zeker een ander genre nemen!
1 decennium geledenHaha, het valt me nu ook op dat ik heel serieus kijk. Omdat ik heel erg op de noten let en of het wel klinkt! (: