Ronde 2: kandidaat Fabulouis
Commentaren + punten ronde 2
Passerby:
Vorige keer vond ik je inzending echt sterk. Het blies me echt van me stoel, maar nu heb ik dat gevoel niet. De echo is ietsje te. Je hebt een mooie stem, gebruik hem en misbruik hem dus niet. Het is een goede inzending, maar je hebt ietsje teveel geprutst, zonde.
xlufjoetoexx:
Toen ik zag welk liedje je had gekozen, werd ik meteen enthousiast!
Spijtig genoeg was ik wel een beetje teleurgesteld dat je met de micro hebt gewerkt. Ik ben hier zelf geen voorstander van, tenzij je voor een groot publiek moet optreden en ze je anders niet kunnen horen. Ik vind dat een micro alle magie wegneemt. Zoals je merkt, ben ik meer voor puur natuur.
Toch haalde je vrijwel alle noten en klonken ze, tot zover ik vind dat dat kan met een micro, goed.
Je uitspraak daarentegen vond ik niet goed. Ik verstond maar enkele woorden en dat vind ik nu heel jammer, want dit is zo'n mooi liedje!
Je maakte naar mijn mening een iets minder goede start, maar hoe langer je zong, hoe beter het begon te klinken. Dat is dus heel goed, maar probeer dit de volgende keer vanaf de eerste noot.
Toen ik de originele versie van dit liedje voor het eerst hoorde, was ik direct verliefd. De hoge noten gezongen door jongens/mannen maakten het liedje echt interessant. Misschien dat het gebruik van de micro hier weer bij meespeelt, maar bij jou voelde ik niets speciaal. Je bracht niets over.
Dit is natuurlijk mijn mening en ik ben niet het enige jurylid, dus neem mijn kritiek met je mee, maar onthoud de complimenten ook goed en lees de goede dingen (die misschien meer opvallen bij de andere juryleden) heel vaak.
Philyra:
Het leek wel alsof je filmpje een soort echo had en op een of andere manier klopte dat heel goed met je stem. De muziek was niet te luid (waarmee ik bedoel dat ik zanger(s)/zangeres(en) niet hoorde, alleen de muziek) Ik vond het echt heel erg mooi gezongen, en het was de eerste keer dat ik het liedje gehoord had. Natuurlijk klopt het helemaal in het thema 'liefde'. Eigenlijk vond ik écht heel goed gezongen nu ik het voor de 2e keer aan het luisteren ben. Dus: proficiat, je hebt het echt goed gedaan!
LovingMemory:
Ik vind het spijtig dat je niets met mijn commentaar van de vorige keer hebt gedaan. Ik zei toen dat ik de echo op de achtergrond storend vond, en nu was dat weer het geval. Philyra vond het mooi bij je stem passen, maar ik vind dat ik je stem bijna niet meer hoor, en dat is jammer. Ik persoonlijk vond het origineel iets té luid staan.
Ik kende het liedje niet, maar de geweldige groep ‘One Direction’ natuurlijk wel goede keuze! Het paste ook perfect bij het thema.
Nu je stem. Wauw, wat heb ik een bewondering voor jou. Toen ik je cover eerst hoorde vond ik het niet zo geweldig, maar de tweede keer begon ik meer en meer te genieten van jouw video.
Buiten het puntje van kritiek op de echo vond ik dit een zeer goede prestatie!
Totaal: 32.5/40
Reageer (1)
Oke!! heir zal ik zeker iets mee doen!!
1 decennium geleden