7
Hij draaide zich om en vroeg of ik iets gezegd had.'Ja, ik zei dat je voorzichtig moest zijn op de weg.'Hij knikte en ging weg. Ik had geen zin om naar binnen te gaan, omdat er toch niemand thuis was, mijn vrienden waren allemaal iets leuks gaan doen me hun dates. Dus ging ik gaan wandelen in het park, daar ging ik op een bank gaan zitten en keek naar de sneeuw die op de bomen viel. Toen hoorde ik voetstappen mijn richting opkomen.Ik zag dat het Mason was. Hij kwam naast me zitten.'Wat doe jij hier?'vroeg hij. Ik loog dat ik mijn sleutel vergeten was en dat er niemand thuis was. Hij knikte. Hij zag dat ik aan het bibberen was en bood mij zijn jas aan. Toen sloeg hij zijn arm om mijn middel en trok me wat dichter tegen zich aan. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en zo bleven we een tijdje zitten.’Heb je soms zin om mee te gaan naar mijn huis?’ vroeg Mason. ‘Je hoeft niet als je niet wilt’, zei hij toen ik niet antwoordde. ‘Ik wil wel ‘, zei ik iets te enthousiast. Hij lachte om mijn reactie en sprong recht. Hij liet zijn hand in de mijne glijden en we gingen samen naar zijn auto. Hij opende het portier voor me en ik stapte in. Toen we in de auto waren trok ik zijn jas wat dichter naar me toe. Ik rook aan de heerlijke geur van zijn jas. Mason keek verbaast mijn kant op en zei:’als een zakdoek nodig hebt moet je maar vragen. Ik liet zijn jas los en keek beschaamd de andere richting uit. Ineens stopte de auto in het midden van de weg.
Er zijn nog geen reacties.