3
'En wat is het antwoord, Mvr. Hamelton', vroeg meneer Clarkson.
Het zou handig zijn als ik de vraag wist,'28?'
'Bijna juist ,maar het antwoord was 'generous' ,probeer in het vervolg wat meer op te letten!'Iedereen begon te lachen behalve Mason hij keek me weer boos aan, waarom weet ik niet. Na de les kwamen Joyce, Alessia en Deborah naar me toe.'Goede actie', zei Alessia lachend. Joyce kwam naast me zitten en knuffelde me.'O nee', zei Deborah, 'het kwaad' komt eraan!'Mijn vriendinnen hadden iets tegen Mason, niet alleen zij maar alle meisjes van het vijfde. De reden was omdat Mason altijd zo gemeen was tegen meisjes. Maar ik haat hem niet, ik vind hem al leuk sinds ik hem voor het eerst zag.'Kom we gaan ', zei Alessia en Joyce en Deborah gingen met haar mee.
'Mag ik je wiskunde lenen?'vroeg Mason. ‘Ja, natuurlijk ', en ik gaf hem mijn wiskunde. Heel even keken we elkaar heel diep in de ogen en toen verdween. In de refter zat ik de hele tijd naar hem te staren, maar toen hij boos terug keek draaide ik me vlug om.
'Hallo', er werd een medeling gehouden,'de leerlingen van 5 en 6 mogen helpen met de voorbereidingen voor het schoolbal.'
Er verscheen meteen een glimlach op onze gezichten; hier wachten we al jaren op, maar vooral ik want dit is de perfecte gelegenheid om met Mason af te spreken. Eerst ging Deborah Laurent mee uitvragen,een jongen waar ze al jaren op verliefd is. Ik persoonlijk vind hem iets minder leuk. Het thema van het schoolbal was' winterwonderland' en de rollen werden deze keer omgewisseld normaal is het de jongens vragen de meisjes uit, maar deze keer is het omgekeerd en dit werd doormiddel van een roos gedaan. Laurent gaf Deborah en knuffel, dus het antwoord was vast 'ja'.Joyce ging samen met Maxime en Alessia ging met een Japanse vriend van haar. Alleen ik moest nog iemand vragen.
Er zijn nog geen reacties.