2
Ik sprong meteen wakker en keek geschrokken om me heen, het was die stomme wekker weer.'O nee', kreunde ik,'het was maar een droom!'
'Sky , kom je nog?'Voor mij stond Deborah met een vragende blik op haar gezicht. Ik draaide me om en probeerde terug in slaap te vallen.'Als je nu niet opstaat vertrek ik zonder jou!',riep Deborah en deze keer iets minder vriendelijk. Deborah is een heel goede vriendin van me , we wonen samen met twee andere vriendinnen,Joyce en Alessia in een appartement. Deborah heeft mooie bruine krullen tot aan haat schouders,ze is lichtgebruind van huidskleur en is zowat de magerste van ons vier.'Sky', en ze kan soms zo op mijn zenuwen werken. Nu stond ze naast me en gooide mijn kleren op mijn ben,'5 minuten!'riep ze toen ze de kamer verliet. Ik sprong uit bed en pakte mijn tandenborstel en mijn kleren en liep naar de badkamer. Voor de spiegel bleef ik even staan en keek naar het meisje dat voor me stond:ze heeft zwart haar en is lichtbruin van huidskleur , ze heeft bruine ogen die stralen van nieuwsgierigheid en.... als ze nu niet vertrekt komt ze te laat op school. Ik ging terug naar de kamer en pakte mijn tas. Ik rende van de trap en ging toen naar buiten. Ik zag dat Deborah al in de auto zat. Toen aankwamen was het parkeerterrein al helemaal vol en het hekje was ook gesloten dus moesten we langs het secretariaat voor een stempel.'Weer te laat ', zei de vrouw van het secretariaat,'volgende keer wordt het nablijven!'Zo te zien waren de lezen al een tijdje bezig. Ik klopte op de deur en we gingen binnen.'Sorry, dat we te laat zijn ', zei Deborah verontschuldigend.'Geen probleem meisjes ',zei Mr .Clarkson vriendelijk,'pak jullie boeken en neem plaats.'Toen ik voorbij Mason liep keek hij me boos aan, vreemd genoeg vond ik hem nog steeds knap. Wat ik zo leuk vind aan mijn plaats is dat ik ongegeneerd na hem kan kijken zonder dat hij het door heeft. Ik bestudeerde hem van top tot teen:zijn haar was donkerbruin en lag plat op zijn gezicht,hijzelf was gebruind,vast door de zonnebank,en zijn lichaam was gespierd. O, das raar, waarom kijkt hij zo raar naar mij?Hij niet alleen maar heel de klas.
Er zijn nog geen reacties.