OOO •
Het is avond, ongeveer 12 uur en het is, wonder boven wonder, stil in het appartement van One Direction. In een van de slaapkamers zat een jongen, met een schriftje op zijn schoot, en hij zat op zijn rommelige bed, dat in zijn rommelige kamer stond. De jongen had een pen vast, een zwarte fijnschrijver, waarmee hij over het papier ging. Één hartje met één pijl erdoorheen. Hij begon langzaam aan de linkerkant van het hartje iets te schrijven, waarschijnlijk een naam. L-o-u-i-s T-o-m-l-i-n-s-o-n stond er aan de linker kant van het hartje. Hij begon een naam aan de andere kant te schrijven. In mooie, krulletters schreef hij: Heaven Styles. De jongen, die Louis heette, was stiekem verliefd op Heaven, de tweelingzus, van Harry Styles, zijn beste vriend. Louis durfde er niets over te zeggen tegen Harry, bang voor z'n reactie. De enige die ervan weet was Liam, maar hij had gezworven het niet door te lullen.
De jongen die Louis heette legde het schriftje weg, in een kastje naast zijn bed. Hij wou het lampje uitdoen, maar zijn ogen vielen op het halfjaar oude fototje met zijn vrienden en Heaven. Hij streek met z'n duim over de plek waar Heaven stond en zette het weer terug op zijn kastje.
"Goodnight Heaven"
De jongen die Louis heette legde het schriftje weg, in een kastje naast zijn bed. Hij wou het lampje uitdoen, maar zijn ogen vielen op het halfjaar oude fototje met zijn vrienden en Heaven. Hij streek met z'n duim over de plek waar Heaven stond en zette het weer terug op zijn kastje.
"Goodnight Heaven"
_____________________________________________
trouwens, wijs me aub op spelfouten en andere kleine foutjes enzo, ik ben ook niet perfect(: danku (:
Reageer (2)
aah wat een cutie! je moet echt heel snel verder <3
1 decennium geledenAAAHW! Ik vind Lou nu al een cutiepie. (:
1 decennium geledenSnel verder, anders verkracht ik geen kudoknopjes.