We gaan naar de stal van Reneé

Al vroeg in de morgen reizen we naar Upendo Farasi.Daar staat Proud,een zoon van mijn schat Lord.Proud is nog voor de helfd van mij dus wilde ik hem even zien.Lord ging natuurlijk mee.Ook lipgloss ging mee omdat de reis best lang is.Hij heeft het nogsteeds moeilijk met het afschijd.Het is best mistig als ik lord uit de trailer haal.Proud staat in de Padock,hij word daar uitgehaald en op het pad gezet.Lord snufelt even aan hem,het is het begin van een Emotionele dag .Nadat Lord even met proud heeft gesnuffeld zetten we Lord Lipglos en proud op de wei.
Ik loop nog even een stukje over het ef en zag daar Rainbow Socks staan.Ik maakt een foto en een praatje met Renee.Toen was het tijd om weer in te laden.Als we thuis zijn zet ik nog snel lipgloss en Lord in de wei.En ik loop mijn ronde.Ik voel de camera in mijn zak,en maak een mooie foto van Sunset Fade.Ahhh wat kijkt hij zielig.Stiekem wilde hij net gaan boken,hij heeft Little Prinsess
er een beetje mee aangestoken.Roxanne wilde wat foto's maken van haar lieveling ik vond het wel goed,ik dacht leuk foto's van JOQ.Verkeerd gedacht ze fotograveerde Be My Questen nog eensBe My Quest en nog eensBe My Quest Dan komt ze me roepen.Mama kijk eens wat de vorige eigenaar op stuurden een bbaby foto van Be My Quest.Rox niet mijn camera spammen met honden foto's.Sorry en weg was ze....Ik bekijk de foto's Ik zie nog een leuke foto van Poly en Tiko,En een van Lord Op de wei met zijn hoofdstel om.Nog een van Tiko.
Ik kijk nog verder en na wat foto's van onzin dingen^^.Zie ik een leuke foto van Lilo en lollie.
Hmmmm mischie mag ze toch nog wel een keer de camera lenen

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen