Vandaag neem ik jullie mee met mijn dagelijkse ronde


Lipgloss & Lord had ik lekker op de wei gezet samen,Het is geen dek seizoen en lord is niet de meest snugere hengst voor de fok.Daarom kan hij gewoon bij de merrie's.
Zij weide maatje is dan ook Lipgloss.Ook Just One Question staat daar bij.Hij kwam ook gezellig kijken.Een beetje dicht bij maar het is natuurlijk wel gezellig.Uiteraard was ik nog niet klaar,Ik vervolgde mijn weg naar de volgende wei.Het eerste paard dat ik tegen kwam.Het is Siva die een beetje verbaasd kijkt,het lijkt of ze zecht hoe durf je me te storen ik eet.1 seconde na de foto ging ze daar dan ook vrolijk mee verder.Ik denk bij mezelf ik laat haar lekker even eten.Daarom loop ik een stuk verder.Het kan niet missen daar is een leuk paard met jeuk.Het is Sunset Fade.Ik maak een foto terweil Sunset ongestoord verder kriebelt.Ik kom aan bij een paard dat af en toe een tikkeltje uit de hoogte kijkt.Haar naam is Vony.Op de foto laat ze zo mooi zien wat ze dagelijks doet als we haar naar binnen halen.Uit de hoogte kijken.Ik vervolg mijn weg naar het volgende paard die de wei met Vony deelt .Hij is net als Lord een beetje een Snugere hengst.Ook Baxter. voelt niks voor veulens maken buiten het dekseizoen.Ik vervolg mijn weg naar een wei,waar Mijn mooie merrie samen staat te grasen met de merrie van Anna.Als ik aan kom komen de paardjes naar mij toe en gaan naast me grasen.Ik ga liggen en maak een leuke foto van Little Prinsess & Joy. ik vond eigenlijk de grond wel lekker liggen.Dus had me voor genomen bij de volgende wei weer te gaan liggen.Eenmaal aangekomen bij de volgende wei,zag ik weer 2 lieve paarden eten.meteen plofte ik neer.eerst schrokken ze een beetje maar toen gingen Vanilla Fudge & Green Apple verder met eten.Ik loop naar binnen.en ga naar mijn kamertje.Ik zet de computer aan.Ik zie dat ik een mail heb.er staat:er is een spring wedstrijd kom je ook.Ja natuurlijk dat ga ik doen.Wanneer is het .Morgen oke,ik kijk op de klok het is best laat.Ik ga naar bed.SlaapSlaapSlaapSlaap.
de volgende dag
Ik word wakker het is 6 uur.Waarom zo vroeg meteen weet ik het weer.Ik kleed me aan en pak alle spullen.Ik leg alles in de trailer.Snel poets ik lord hij moet als eerst starten.ik zadel hem op en zet hem in de trailer.het hoofdstel gooi ik achter in.Dan pak ik Siva ook haar poets ik.Zij moet nog niet starten.Dus haar zet ik zonder zadel in de trailer.
aangekomen bij de wedstrijd
Benthe & Lord moeten als eerste.Snel bestijg ik lord.Hij neeemt de ene na de andere sprong.Bij de Laatste sprong springt lord als of hij de trein moet halen.Het ging super.Straks moet ik met Siva.Ik zadel Lord af enga Siva poetsen en zadelen.Benthe &Siva in de ring.het ging super.DE plaatsen weten we nog niet.Toe we thuis kwamen was er best wat aan de hand.Roxanne bracht lord naar zijn bak en begint ineens te gillen.Ik kom eraan gerent met siva.
En je raat nooit weie er in de bak rijden.lisette met JOQUiteraard werd Roxanne heel kwaad.[/b]

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen