Prologue
written by: veerleo
Wat willen we? We willen voor altijd jong blijven. Gewoon lol hebben, voor altijd. Jammer, maar hellaas, dat gaat alleen maar als je in Neverland woont en om daar te komen moet je kunnen vliegen. Je moet het maar doen met wat je hebt, hier, op aarde, op deze vervloekte aarde. Serieus, alles wat we op aarde hebben is niet alles wat we willen. We willen een leuk leven, dat lukt grotendeels, we willen gezond blijven, ook dat lukt tot nu toe grotendeels, maar als we liefde willen, dan moet je lang zoeken. Soms vindt je niemand, niemand die bij je past, of gewoon niemand die je wilt. Dan voel je je echt zwaar klote. Zo klote dat je geen leuk leven meer hebt, zo klote zodat je niet meer gezond gaat leven, zo klote dat je gewoon je hele leven verneukt.
Maar dat gebeurt ons niet. Wij hebben liefde gevonden, misschien zijn we te bang om het te zeggen, maar we hebben we the time of our lifes, hier, bij Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis, die zelf ook genieten van elk moment van het leven, zoals het ook gewoon hoort.
Maar dat gebeurt ons niet. Wij hebben liefde gevonden, misschien zijn we te bang om het te zeggen, maar we hebben we the time of our lifes, hier, bij Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis, die zelf ook genieten van elk moment van het leven, zoals het ook gewoon hoort.
Reageer (1)
Cuwll x3 Ben benieuwd naar het vervolg (:
1 decennium geleden