#1
Niall Horan;
Mijn ogen vliegen over de tekst op het scherm van mijn I-pad. Ik zit in de woonkamer van onze villa. Ik snap het niet helemaal.
"LOUISSSSS!!!!" roep ik naar de keuken, waar Louis vast weer iets met wortels aan het doen is..
"Uhmmmauh..??" Zegt Louis met volle mond, terwijl hij de kamer binnenkomt. Met een wortel in zijn hand ploft hij naast me op de bank. Ik kijk even naar de wortel en schuif dan de I-pad naar hem toe. Mijn blik glijd naar de tuin. Er zit een glazen schuifdeur tussen, maar je kan de grote tuin goed zien. Liam, Zayn en Harry zijn daar aan het voetballen en ik volg even hun spel.
Totdat ik schrik van een spastisch geluid naast me en als ik Louis gezicht zie, begin ik te lachen.
Als ik uitgelachen ben neem ik de I-pad weer terug. "Dus...?" Ik kijk Louis aan en wacht op een uitleg.
"Ze willen een meisje in de groep.." zegt hij zacht. "We staan de laatste tijd niet echt meer in de hitlijsten.. dus we moeten iets unieks doen.."
Hij kijkt me zuchtend aan. Ook ik zucht. "Dat word weer een dag lang modellen kijke..."
Louis schudt wild zijn hoofd en vragend kijk ik hem aan.
Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden... Dit is mijn eerste 1D verhaal.. dus ik moet er nog een beetje inkomen..
Reacties graag
Reageer (1)
GENIAAL LEIN! <3 je voert het ook echt uit enzo he, OP DE FIETS BEDACHT lalalalaalalalala. je moet het een beetje pimpen template enzo (:
1 decennium geleden