Het laatste hoofdstuk..
Ik hoop dat jullie van dit vervolg hebben genoten :)
Enjoy!
Xx.

Als het begint te schemeren en het rond vijf uur is, lopen Liam, River-Ellie en ik naar onze fietsen toe en praten gezellig over vanmiddag.
      “Ik moet toegeven, dit was een van de leukste middagen met een fan,” zegt Liam met een glimlach als we bij onze fietsen staan. River-Ellie en ik knikken instemmend en halen onze fietsen van het slot af.
      “Zeker omdat ik niet zo’n hysterische fan is als de meeste?” vraagt River-Ellie met een grijns. Liam bijt zachtjes op zijn lip en knikt dan langzaam. Dan slaat Liam zijn armen om River-Ellie heen en geeft haar een knuffel. Giechelend knuffelt River-Ellie Liam terug en drukt een kus op zijn wang.
      “Dankje dat je dit wilde doen. Ik wilde zo graag naar die meeting,” zegt River-Ellie met een zachte zucht. Liam knikt en strijkt met zijn hand door haar haren waardoor sommige plukjes los komen uit haar vlecht.
      “Natuurlijk, zo een kans laat ik niet liggen. En ik vond het wel lief van Scar dat ze voor jou wilde gaan,” zegt Liam en hij geeft mij een knipoog. Ik schud lachend mijn hoofd en druk een kus op River-Ellie’s haren.
      “Dit moeten we vaker doen als ik tijd heb,” zegt Liam glimlachend en hij slaat zijn armen om mij heen. Ik knik en sla mijn armen om zijn middel heen.
      “Zeker, het was heel gezellig. En dankjewel dat je dit wilde doen,” zeg ik en ik druk een kus op zijn wang. Liam knikt en glimlachend laat hij mij los.
      “Doei Liam!” roept River-Ellie als we de andere kant op fietsen als Liam. Liam zwaait glimlachend naar ons en wij zwaaien vrolijk terug.
      “Bye River! Bye Scar!” roept Liam terug. Lachend fietsen River-Ellie en ik de hoek om en weg zijn we.

Als River-Ellie en ik onze fietsen in de schuur hebben gezet en het huis binnen lopen begint River-Ellie keihard te gillen.
      “Oh mijn god! Ik heb gewoon de Liam Payne ontmoet en een hele middag met hen doorgebracht!” schreeuwt River-Ellie door het hele huis heen. Lachend laat ik mezelf op de bank ploffen en kijk geamuseerd naar River-Ellie die nog hysterisch aan het gillen is. Ik haal mijn gsm uit mijn broek zak en besluit Liam te bellen. Nadat hij die keer is overgegaan hoor ik de zware stem van Liam.
      “Hey Liam,” zeg ik grijnzend. Ik hoor Liam zachtjes lachen aan de andere kant van de lijn.
      “Hey Scar. Is dat River die ik zo hoor gillen?” vraagt Liam lachend. Ik grinnik en knikt.
      “Jep, dat is haar. Wees maar trots op haar dat ze zich vandaag zo goed heeft ingehouden,” antwoord ik en ik hoor Liam lachen.
      “Ja, ze heeft zich voorbeeldig gedragen vandaag,” zegt Liam en ik hoor ietwat sarcasme in zijn stem en denk gelijk terug aan dat River-Ellie hem in het water duwde.
      “Oké, misschien niet helemaal. Maar ze hing niet gillend aan je been,” zeg ik en ik zet de tv aan. Liam maakt een instemmend geluid en begint te lachen als hij net als ik de begindeuntjes hoort van One Thing en begint zachtjes mee te neuriën.
      Als Liam en ik na een uur nog aan de telefoon hangen, maakt mijn moeder een gebaar van dat ik moet ophangen omdat we gaan eten.
      “Hey Liam. Ik moet ophangen, mam gebaart dat we gaan eten,” zeg ik en ik wuif naar mijn moeder dat ik zo ga ophangen. Liam maakt een ‘mm’ geluid en haalt zachtjes zijn neus op.
      “Nou, ga dan maar lekker eten, hè,” zegt Liam lachend. Ik schud glimlachend mijn hoofd en knik. Liam en ik zeggen gedag en hangen op. Ik sta op van de bank en loop naar de keukentafel terwijl ik mijn gsm terug in mijn broekzak stop.
      “Was dat Liam?” vraagt River-Ellie als we allemaal aan tafel zitten en ik knik. Onze ouders kijken ons vragend aan en River-Ellie en ik beginnen te lachen. Echt niet dat we tegen hen gaan zeggen waar we zijn geweest en wat we vandaag gedaan hebben. Dat is ons geheim. Het geheim van River-Ellie, mij en Liam.

Reageer (1)

  • OpenOcean

    aaaaawh, awesome!

    Ik maak tijd voor dit, terwijl ik zowat omkom in het huiswerk, lief toch? (a)

    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen