I love you, but i can't stop lying.[F.Torres] 9
.
[NEXT MORNING]
[Vanessa P.O.V]
ik zit op de zetel in de slaapkamer, ik kan niet slapen . ik zie dat het 9 uur is. Ik heb heel de tijd zitten denken aan mij en Fernando en onze relatie, ik voel dat het niet meer werkt, het beste is om uit elkaar te gaan ookal zie ik hem zo graag, hij verdient iemand anders iemand die hij kan vertrouwen en iemand die veel van hem houd. Waarom is het toch zo moeilijk om van 1 persoon te houden, vroeger ging alles zo makkelijk. Hij word wakker en glimlacht naar me. ik ga naast hem op het bed zitten. "Vandaag gaan we iets leuks doen" zegt hij. Ik kan nu toch niet zeggen dat het beter is dat we uit elkaar gaan, Nu ik zoveel van hem hou, nu ik weet dat hij alles voor me overheeft." ik weet het niet, ik heb nog wat werk"hij kijkt me lief aan."pleaas, dat kan je toch morgen doen?" hij kijkt me zo lief aan, Nu kan ik toch geen nee zeggen"oke dan" hij geeft me een kus en staat op en gaat naar de badkamer.
"Wat gaan we doen vandaag?" we zitten in de zetel."gaan we naar het strand, das zo lang geleden?" vraag ik dan. hij knikt blij"goed idee" ik ga me boven klaarmaken, Vandaag ga ik gewoon realxen en aan niets denken aleen ik en fernando das alles wat telt
[Aan het strand]
Ik lig op mijn rug op het zand en doe mijn zonnebril aan, hopelijk krijg ik een kleurtje. ieamnd doet mijn zonnerbil af ik zie dat het Fernando is die op me komt , hij geeft me een zoen --> tongzoen. Er worden foto's genomen, but whatever, dit voelt heerlijk, het is lang geleden dat ik dit nog gevoeld heb zijn het kriebels of denk ik het alleen maar. Hij kijkt me lief aan I love you zegt hij. Hij is een schat, ik weet dat hij zoveel van me houd. die mooie ogen , zachte handen ... "I love you 2" en ik kus hem. En hij gaat dan weer naast me liggen na een tijdje sluit ik mijn ogen.
[Fernando P.O.V]
Ze ligt naast me, het mmoiste en liefste meisje dat er is. ik hoor haar gsm in haar zak, ze kijkt niet dus zal ze wel slapen, ze krijgt de laatste rijd wel veel berichtjes vind ik, zou ik kijken? het kan toch geen kwaad. ik neem haar gsm en zie dat ze een berichtje heeft een 'Nick' wie is dat? ik doe het open en lees
Heei, ik mis je, waneer kan je weer eens langs komen, keb zin.
Je Nick xXx
Ik Staar naar de gsm, What the , ik zal hetz eker fout begrepen hebben, het zal zeker wel iemand van werk zijn, nee ik vertrouw haar ze is niet zo, ze zou mij nooit bedriegen ze houd van mij zoals ik van haar hou, ze is mijn alles en ik .. ik ... zou het? Neee niet zo denken feranando Dat zou ze me niet aandoen.
spannend? wat vinden jullie
Reageer (5)
ooh das spannend
1 decennium geledenSnel verder!<3x
spannend : ja
1 decennium geledensel verder
Superrr<3
1 decennium geledenverderr
Snel verder <3
1 decennium geledensnelverdeer<3
1 decennium geleden