Foto bij I'm back.

Dit is Yuuki als ze samen met Rose getransformeerd is.

Yuuki POV.
Je liep samen met Ichijou naar jouw huis. Je wist dat je van Tadase een hele preek ging krijgen. Dat verdiende je wel. Je was wel een maand weg ongeveer zonder te laten weten waar je was of met wie. Hij is gewoon te beschermend. Je stopt je sleutel in het slot en doet de deur open. Je ziet Aiko en Kyoka zitten. Ze kijken verast op. Aiko:' Je bent terug. We waren zo bezorgd. Er is wat met je chara's. Het was slecht om ze hier te laten, maar wel verstandig. Ik weet dankzij Gin wat er is gebeurt.' Ik heb jullie gemist. Trouwens waar zijn mijn schatjes, want ik heb ze al heel lang niet meer gezien? Kyoka:' Ze zijn in je kamer. Tadase is bij ze. We lopen wel even mee.' Je liep naar je kamer en je zag tadase zitten. Hey broertje zeg je. je geeft heem een knuffel en hij knuffelt blij terug. Nicole, Tazuna en Rose zijn komen jullie? Je ziet je chara's blij uit hun ei komen. Rose:' Eindelijk is mevrouw ik ben te goed voor jullie terug.' Rose het ios ook leuk om jouw te zien hoor. Je geeft ze een knuffel, voor zover dat kan. Nicole:' Die kleding. Afschuwlijk. Rose kan jij er wat aan doen. Ze ziet er echt niet uit als een ster.' Tazuna:' Kom op meiden wees eens wat blijer. Yuuki is terug. Waren er nog mooie landschappen, kon je daar goed tekenen en schilderen, wie zijn je ouders?' Mijn ouders zijn beruchte vampiers en ik ben een van de zeldzaamste. Ik kan als enige vampier zonder bescherming in zonlicht lopen. Tadase:' Leuk theekransje meiden, maar ik kirijg net verslag van een groep X-eggs. Dus laten we gaan.' Jullie vertrekken met zijn allen. Als jullie bij het bouwterein komen zien jullie Ikuto en Jamie vechten. Rose Kan je em helpen? Je veranderd en je schiet omhoog. Ik ben er klaar voor zegt Rose.

Reageer (2)

  • Sofix

    snel vdr(H)
    love Shugo Chara and Vampire Knight.
    love your story(flower)

    1 decennium geleden
  • Allysae

    hihi
    leuk
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen