Een zachte kreun blijft in mijn mond hangen door onze zoen, maar erdoor wel zijn mondhoeken omkrullen waardoor die van mij dat ook doen. Ik leg mijn hoofd ik mijn nek en adem een aantal keren diepe in en uit. Jesse beweegt zich sneller in en uit mij terwijl zijn handen naar mijn borsten verplaatsen en hij kusjes tussen mijn borsten omhoog plaatst en omhoog kust tot hij mijn mond heeft gevonden. Mijn handen die op zijn borstkas liggen merken dat zijn ademhaling versnelt. Zou hij echt ademen of het spelen? Ik had er nooit op gelet of geesten echt ademen. Een zacht kneepje van Jesse laat mij weten dat ik weer te veel denk waardoor ik grinnik en even naar adem hap wanneer een flinke kriebel door mijn ruggengraat loopt. Op het moment dat ik spieren in mijn onderbuik voel samen trekken hoor ik Ramon beneden de keuken weer in komen. Mijn ademhaling versnelt weer en kreun zacht die Jesse probeert te smoren met een kus terwijl hij zelf ook kampt met zijn eigen geluid. Mijn rug holt zich wanneer een elektrische lading zich in mijn onderbuik begeeft en door mijn ruggengraat trekt. Beiden kreunen we zacht. Ik laat me van hem afglijden, waardoor ik meteen weer tot zijn borst reik. Hijgend leg ik mij tegen hem aan met een glimlach en ben oprecht blij dat ik het toch heb gedaan, zonder er vreemd over te denken op het moment. De douche slaat af en Jesse reikt mij een handdoek aan die ik ook mijn heen wikkel zodat zijn handen erover heen zouden strijken zoals hij de afgelopen dagen had gedaan. Ramons voetstappen klinken op de gang en dan de deur van zijn kamer die open en dichtgaat. Jesses handen wrijven inderdaad weer over de handdoek zodat ik al wat zou drogen en de rest zelf zou doen. Beiden zeiden we niks, we keken elkaar alleen met glinstering in onze ogen aan om te weten dat we er allebei van hebben genoten. En plots kreeg ik haast. Met een grijns op mijn gezicht begon ik mezelf af te drogen, stapte de douche uit en trok Jesse met mij mee. Hij kon zichzelf zo weer droog laten zijn, net als hij de douche aan en uit kan zetten, deuren afsluit en noem maar op. Ik laat mij naakt, achterover op bed vallen en trek hem op me. Zijn brede glimlach die op een grijns begint te lijken laat me smelten. Jesse draait zich in zijn val zo, dat hij mij op zich trekt. We kijken elkaar aan en glimlachen. 'Ik houd van jou.' Zeggen we beiden tegelijk en zoenen elkaar opnieuw om elkaar weer op te hitsen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen