Foto bij Morgen. [TC][16+]


De aanleiding:

“Je penis in louche zaken gestoken?” grap ik, maar zwijg meteen weer als ik Tom boos naar me zie kijken.
“Die infectie is zo goed als over, dus er is geen gevaar voor je,” fluistert hij stil, drukt een zachte kus op mijn lippen, en neemt dan het doosje met condooms van me over, “Morgen.”
Met een grijns op mijn gezicht, en een penis die nog steeds niet is gaan liggen, knik ik dat het goed is.
Vanavond is het dan wel weer te doen met mijn rechterhand, maar morgen!

[1/2]

Verveeld werp ik een blik naar buiten door mijn slaapkamerraam, waar de regen met bakken uit de hemel komt vallen. Eigenlijk zou ik allang hete rolstoel seks met Tom moeten hebben, maar mijn moeder heeft plots bedacht dat ik vandaag wel even mijn kamer op kon ruimen en vervolgens boodschappen kon gaan doen. Ja erg leuk. Mag ik soms geen leuke vakanties meer hebben? Niet dat werken bij de thuiszorg me erg leuk leek, maar Tom nu des te meer. Tom. Damn ik wil hem. De gedachte aan Tom herinnert me aan het feit dat mijn kleine vriend nog steeds niet is gaan liggen. Gisteravond weigerde ik het af te handelen met mijn rechterhand, mede door het feit dat mijn ouders thuis waren, maar ook mede omdat ik de pret tot vandaag wou bewaren. Pret. Had ik nu maar pret. Met een dodelijke blik kijk ik naar de stapel kleren die met de minuut groter lijkt te worden. Het enige wat nu groter hoort te worden is de penis van Tom.
"Bill? Kom je beneden? Dan kan je alvast boodschappen gaan halen." Mams schelle stem weerklinkt in het trapgat en maakt me nog chagerijniger dan ik al was.
"Ja, I'm coming!" Snel vis ik mijn leren jasje uit de stapel en haal een borstel door mijn haar. Niet dat het nodig is, want de regen laat toch nooit iets over van mijn kapsel.

Helemaal verzopen kom ik weer thuis van het boodschappen doen en laat de taak van het uitpakken dan ook over aan mijn 3 jaar jongere zusje.
"Ben douchen!" Wanneer ik net één voet op de trap heb gezet komt mijn moeder aangesnelt.
"Wacht even, er heeft iemand voor je gebeld.. Ene Tom ofzo? Ik kende hem in ieder geval niet, maar hij vroeg of je terug wou bellen. Hier heb je zijn nummer." Even grijns ik, het ratelen heb ik dus niet van een vreemde. Maar wacht. Ho. Tom heeft gebeld? Voor mij? Direct maakt mijn hard een sprongetje, evenals mijn kleine grote vriend.
Met het briefje in mijn ene hand en mijn mobiel in de andere, ga ik op mijn bed zitten. Zal ik hem wel bellen? Zou het niet heel stalkerig overkomen? Oh wacht, hij belde mij eerst, dus is hij de stalker in dit verhaaltje. Oke, geen stalker dan, want dat ben je toch pas wanneer je aandacht van de andere kant niet gewaardeerd wordt? En in dit geval waardeer ik het maar al te goed. Focus Bill. Focus.
Aangezien ik het idee heb het niet aan te kunnen om hem te bellen, besluit ik een smsje te sturen.

You need help? X Bill

Even aarzel ik, maar druk dan toch op 'verzenden'. Nu zit er toch niets anders op dan wachten.
Als ik na 3 minuten nog geen antwoord heb, besluit ik eerst maar even te gaan douchen, aangezien ik nog steeds met natte, kleffe kleren aan op bed zit. Behendig spring ik van bed en loop richting mijn kast om daar een schone boxer, joggingbroek en mijn lievelingsshirt uit te vissen. Voor de zekerheid neem ik mijn mobiel mee naar de badkamer, je weet maar nooit.

Eenmaal aangekomen op de plaats van bestemming zet ik de douche alvast aan, zodat hij zeker weten warm is als ik eronder ga. Wanneer ik helemaal naakt ben begint opeens mijn mobiel te trillen, waarop ik van schrik bijna uitglijd op de gladde badkamervloer. Met trillende handjes druk ik op 'antwoorden'.
"Hi, met Bill." Met moeite krijg ik mijn stem weer onder controle.
"Hey babe, je wil niet weten hoe erg ik het vind dat je vandaag niet kon komen." God, anders ik wel. Alleen zijn stem kan mij al naar een hele andere wereld brengen. Een wereld vol dingen die niet bestemd zijn voor kleine kinderen.
"Anders ik wel.." Voorzichtig raak ik mijn tepels aan, die direct hard worden.
"Sta je te douchen?"
"Nog niet.. Al heb ik mezelf wel al ontdaan van mijn kleding.." Terwijl ik me zijn hoofd voorstel, laat ik mijn hand langzaam naar beneden glijden.
"Gott. Ik wil je zo hard Bill."
"Jij maakt me zo hard Tom." zeg ik licht hijgend. Subtiel raak ik het topje van mijn harde lid aan en laat een zacht kreuntje vrij.
"Oh mein.. Weetje wel hoe hard jij míj maakt." brengt hij hees uit. Ik knijp mijn ogen stijf dicht wanneer ik mijn erectie met mijn complete hand omsluit.
"Wil je me verlossen Bill?" Een kreun vult de badkamer wanneer ik een kort rukje geef met mijn hand.
"Als in telefoonseks?" Nog een rukje met mijn hand en nog een kreun die luid klinkt tegen de betegelde wanden.


[2/2]

Plots begin ik toch wel te aarzelen, wat moet je doen als je telefoonseks hebt? Gewoon wat we net ook deden, een beetje hijgen en kreunen? Of verwacht Tom meer van me? Waarom zou je überhaupt telefoonseks hebben? Voegt het iets toe aan je leven? Ik bedoel, je kan toch ook gewoon seks hebben?
"Vertel me wat je nu aan het doen bent babe." Op een of andere manier krijg ik geen geluid meer over mijn lippen. Toen hij belde had ik meer gehoopt dat hij wou komen. Komen op twee manieren inderdaad. Eigenlijk wil ik helemaal geen telefoonseks, ik wil dat hij hier is, bij mij. Of ik bij hem, aangezien zijn bed het grootst is... Ik wil zijn lichaam aanraken, zijn lippen op de mijne voelen, niet alleen zijn stem door mijn mobieltje heen, kom nou.
"Bill? Ben je er nog?" Ik knik, maar bedenk me dan dat hij dat niet kan zien.
"Ja mama ... Nee ... Maar het regent! ... Maar dat is toch zielig? ... Nee oke ... Ja ... Is goed ..." Oké, what the fuck? Ik begrijp het niet meer.
"Tom?"
"Eh sorry, dat was mijn moeder, of wij alsjeblieft een kamer konden vinden..." Ik slaak een opgelucht zuchtje, hopend dat hij het niet gemerkt heeft. Nee echt hoor, geef mij maar echte seks.
"Bij wie?" Ik kan hem niet zien, maar ik voel gewoon dat hij grijnst.
"Kom maar gewoon naar mijn huis, daar merk je snel genoeg waar je heen moet..." Nog voordat ik wat kan zeggen, heeft hij al opgehangen.

Een beetje zenuwachtig begroet ik de intercom in het gigantische hek aan het begin van de oprijlaan. Een lage zwoele stem beantwoord mijn begroeting, waardoor mijn nekharen overeind gaan staan. Deze stem kan maar van een iemand zijn...
"Treed binnen in mijn nederig stulpje, schoonheid." Schoonheid, hmm, daar kan ik mee leven.
Wanneer de grote hekken opengaan wandel ik een tikkeltje onzeker de oprijlaan op. Die onzekerheid is echter verdwenen bij het zien van de deuropening, of eigenlijk, hetgeen wat zich in die deuropening bevindt. Tom staat tegen de deurpost aangeleund, met een vinger in zijn mond en een uitdagende blik in zijn ogen. Zijn lichaam is slechts gehuld in een wijde witte boxer, wat zijn gebruinde lichaam nog bruiner laat lijken. Compleet van mijn stuk gebracht door deze verschijning blijf ik staan waar ik sta. Tom lijkt het hier niet mee eens te zijn en haalt langzaam zijn vinger uit zijn mond, om hem vervolgens naar mij uit te steken en te wenken. Speels wiebel ik mijn wenkbrauwen op en neer en loop sensueel op hem af. Het kortje likje wat Tom langs zijn lippen maakt, geeft de doorslag voor mij. Misschien iets ruwer dan de bedoeling was spring ik op hem af en begin hem ruig te zoenen. Zijn handen glijden vrijwel direct onder mijn natte shirtje en rukken hem van mijn lijf.
"Tom... Kamer..." Breng ik gesmoord uit. Geheel onverwachts stopt Tom met zoenen.
"Ik had iets heel anders in gedachten..." Met een geheimzinnig lachje wandelt hij voor me uit de lange gang in, op de voet gevolgd door mij.
Drie trappen, minstens 6 gangen en een nog hoger aantal deuren later, zijn we aangekomen in een grote zaal. De vloer is van marmer en er hangen grote gordijnen aan de metershoge muren. Dat is echter niet het speciaalste in deze ruimte, hetgeen wat namelijk direct in het oog springt is de zilverkleurige rolstoel die in het midden geparkeerd staat. Mijn ademhaling stokt even en mijn ogen worden groot.
Nog voor ik me goed en wel kan beseffen dat ik toch nog rolstoelseks ga krijgen, duwt Tom me al naar achter, zodat ik met een kleine plof op de zitting van het zilveren stoeltje beland.
"Holy fuck ik wil je!" Zo, die laat er geen gras over groeien.
Met zijn benen aan weerszijden van mij, begint hij mijn tepels te likken. Ik zucht zachtjes en grijp zijn dreads vast wanneer hij over mijn navel likt, richting mijn onderbuik.

Nog geen 2 minuten later liggen al onze kledingstukken verspreid rond de rolstoel waar wij nog steeds in zitten. Hoe we het voor elkaar hebben gekregen zal voor eeuwig een raadsel blijven, maar het is gelukt. Luide, onbeschaamde kreunen vullen de ruimte wanneer Tom zijn heupen tegen te mijne aanrolt. Onze erecties schuren aangenaam tegen elkaar aan en mijn handen kan ik niet van zijn lichaam afhouden.
"Tom, toe..." Mijn poging om dwingend te klinken is fataal mislukt, maar hij luisterd wel. Met een grote kracht worden mijn benen uit elkaar geduwd, over de leuningen van de rolstoel heen. Zijn vinger laat hij over mijn borstkas glijden, over mijn hals en vervolgens tegen mijn lippen aan. Snel open ik ze en lik er langzaam langs en omheen, wat een kreun uit zijn mond oplevert. Wanneer hij vind dat zijn vinger nat genoeg is, brengt hij hem naar mijn opening en duwt hem subtiel naar binnen.
"Oh!" Mijn hoofd sla ik naar achter en mijn ademhaling klinkt zwaar. Wanner hij zijn vinger krult en mijn prostaat raakt sper ik mijn ogen open en duw mijn heupen naar voren. Dit is hemels. Tom maakt aanstalten om er nog een vinger bij te stoppen, maar met een ruwe beweging van mijn arm houd ik hem tegen.
"Neem me gewoon." weet ik tussen het hijgen en kreunen door uit te brengen. De jongen boven mij grijnst en haalt uit een zijvakje van de rolstoel een condoom. Goed voorbereid is het halve werk. Of hoe die uitdrukking ook maar luidt. Behendig doet hij hem om en komt langzaam bij mij binnen. Dit voelt zo goed. Dit is geweldig. Ik knik naar hem, als teken dat het goed is. Voor zo ver ik daar nog toe in staat ben op dit moment.
Eerst langzaam, maar steeds sneller begint hij te bewegen. Telkens als hij mijn speciale plekje raakt, schreeuw ik het uit. Mijn hand wil ik om mijn eigen vriendje sluiten, die hard schreeuwt om aandacht, maar Tom slaat ze weg.
"Ik doen." Niet in staat te antwoorden knik ik en sluit mijn ogen weer. Mijn heupen laat ik samen met de zijne bewegen, zodat hij nog dieper komt. Wanneer ik zijn vingers rond mijn lid voel, weet ik dat ik dit niet lang meer ga volhouden. Alles gaat steeds harder, sneller en dieper. Onze kreunen volgen elkaar steeds sneller op, tot dat het compleet onverwachte gebeurd. Het lijkt wel in slowmotion te gaan; eerst klinkt er een luide kraak, vervolgens voel ik hoe onze ondergrond langzaam achterover zakt en we met een klap op de grond belanden.
Even weten we beide niet wat we moeten doen, maar barsten dan in lachen uit. Tom zit nog steeds in mij en heeft mijn geslachtsdeel nog steeds in zijn hand.
"Tom... Oh wacht, eh, nee laat maar..." Geschrokken kijken we om en zien Toms moeder in de deuropening staan, met een papiertje in haar hand geklemd.
"Er is thuiszorg voor je..."

Reageer (1)

  • ernie1

    whahaha die moeders

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen