# 02 Busy Bee
Deze geweldige stijl heb ik gevonden op een speciale blog en ik vind het echt geweldig hoe goed dit meisje nail design kan maken. Zeker uitproberen dus!
Breng een van je lievelingskleuren nagellak aan op de nagels en laat het drogen. Je wilt de lucht maken waar de bij als het ware door vliegt dus naar mijn keuze zou ik een zacht blauw gebruiken maar het is geheel aan jezelf. Als de eerste laag is opgedroogt breng je nog een tweede laag aan, zo weet je zeker dat je geen enkel stukje mist en het ziet er wat strakker uit. Zet daarna zwarte stipjes met een heel dun kwastje of een satéprikker op je nagels in alle richtingen die je wilt, zo kan je de bij ook een looping laten maken .Vervolgens maak je het bijtje door een geel stipje op je duim nagel te zetten als het opgedroogt is zet je met je kwastje of sateprikker er zwarte sreepjes in. Daarna plaats je twee witte bolletjes aan de zijkant als vleugetjes, maak het kopje met zwart en omlijn je de vleugeltjes met zwart. Geweldig voor de zomer en lente! bedankt voor het lezen!
Reageer (7)
Oh die is gaaf......
1 decennium geledendie wil ik ook nog een keer gaan doen...
1 decennium geledenMe likes!
1 decennium geledenWel leuk!
1 decennium geledenleuk
1 decennium geleden