Foto bij 21

Sorry weer voor het wachten, ik ga proberen nu 2 keer in de week een hoofdstukje te plaatsen. Hopelijk blijven jullie het nog lezen en reactie's plaatsen ;3
xoxo

Anne-Rose


‘You still have something here.’ En ik wees naar zijn kin. ‘Be more specific please? I can’t see it.’ ‘It’s right over there.’ Ik wees het aan en raakte nog net niet zijn kin aan, als hij het nu nog niet weet bekijkt hij het maar. Hij had eindelijk het plekje gevonden en we aten verder van de pizza. Een paar minuten later ging het alarm van de oven al weer. Ik stond op en ging de pizza pakken. Na dat we de pizza’s hadden opgegeten besloten we maar een beetje te gaan opruimen en schoonmaken, we hadden er een behoorlijke troep van gemaakt. We stopten alles in de vaatmachine en liepen toen weer naar de woonkamer. ‘Are you going home, or do you want to watch another movie?’ ‘I want to watch another one, now it’s my turn to choose.’ ‘Okay, I’ll get something to drink and popcorn.’ Toen ik terug kwam had Jack de film al aan gezet. ‘Which one did you pick?’ ‘Paranormal Activity 1. Do you know it?’ ‘No I don’t, must be a horror right?’ ‘Yes, I’m sorry, but I couldn’t stand more love, drama and brokenhearts for one night.’ ‘Okay. Doesn’t matter.’ Ik pakte de bak popcorn en zette die op mijn schoot. Jack kwam wat dichterbij zitten zodat hij ook wat kon pakken. Jack gaapte en deed daarna net of hij zich uitrekte en deed toen zijn arm langst mijn schouders. ‘Very smooth Jacky.’ ‘Haha, well someone has got to make a move? And why are you calling me Jacky all the time? You make me feel like I’m small or young.’ ‘Haha that’s true, but it’s the men his job to make a move. Because I think it’s a cute name, and I think you’re kinda cute.’ ‘Did you just say that I’m cute?’ ‘Ohmygod, I said it out loud. Embarrassing moment.’ ‘You’re cute when you’re blushing. Thank you for the compliment.’ Ik zakte wat verder onderuit uit schaamte en keek verder naar de film, op zich was hij niet heel eng tot dat de voetsporen kwamen van het beest ofzo, en aan het einde. Toen schrok ik me echt dood. Verder was ik niet echt met mijn gedachten bij de film, maar meer bij Jack. Hij is zo leuk en schattig. Ik kan het gewoon niet helpen om aan hem te denken. ‘Well I think it’s time for me to go home, it’s getting late. And I have to work tomorrow.’ ‘Okay, I had fun tonight Jack. Thanks for the lovely evening, I hope you enjoyed it too.’ ‘Yes I did. Will I see you again this week?’ ‘I hope so.’ ‘I’ll give you a call.’ Jack stond op en liep naar de deur toe. Ik liep achter hem aan en deed de deur open. Jack kwam naar me toen en ik raakte weer in paniek. Hij zag het en gaf me alleen een kus op mijn wang, hij heeft behoorlijk veel geduld voor een jongen. Ik zei hem gedag en liep toen naar Rex toe om hem uit te gaan laten. Daarna ging ik weer naar bed toe, morgen moest ik weer vroeg opstaan om te gaan werken. Morgen zou ik wel weer een uithoor uurtje krijgen van Lily. Maar ik was ook wel benieuwd naar haar zaterdagavond met Nicklas, hoe het afgelopen was tussen hun. Zij hadden vast wél gezoend! Waarom was ik zo anders dan de andere meisjes? Wie heeft er nou op haar 20ste nog nooit gezoend? Dan moet er echt wel iets mis zijn met je. Ik liep naar boven met Rex en Twister, en deed alles wat ik normaal altijd doe voor ik mijn bed in ga. 5 minuten na dat ik in bed lag trilde mijn telefoon. Een smsje. Ik opened het met mijn ogen half dichtgeknepen tegen het felle licht en las het berichtje. Het was van Jack. ‘Sorry for texting you so late, but I just couldn’t stop thinking about you. I had a very nice evening thanks to you, and I can’t wait till our next date. And you don’t have to worry, I won’t rush anything. Sweet dreams Anne-Rose! X Jack.’ Ahw, hij kan echt lief zijn. Ik smste snel wat terug dat ik het ook leuk vond, en dat ik ook zin heb in onze volgende date, en dat het niet uit maakt hoe hij doet. Snel zette ik nog even mijn wekker en ging toen maar lekker slapen. Deze dag had me nog behoorlijk uitgeput.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen