Foto bij 3.

Louise Alicia Mac Kibbin

Ik kreun luid wanneer ik mijn wekker hoor afgaan. Ik sla op de knop zodat het ding ze kop houd. Zuchtend sta ik op uit bed en zet mijn bril op. Ik draag mijn bril eigenlijk alleen als ik thuis ben. Ik loop naar de keuken van ons appartement waar ik mijn zus al aan de bar zie zitten. “Loulou!” Roept ze vrolijk. Ik snap echt niet hoe mensen zo vrolijk kunnen zijn in de ochtend. Ik werp een blik op de klok en zie dat het pas 8:30 is. Ik pak een kom uit de kast en ga aan de bar zitten. “Hey” Zeg ik schoor. “Goedemorgen!” Roept mijn zus weer vrolijk. “Waarom ben je zo irritant vrolijk vandaag?” Ochtend humeur? Nee hoor ik haat gewoon mensen die in de ochtend net iets te vrolijk zijn. Das alles. “Omdat je het zo lief vraagt. Vandaag zijn ik en Jason precies een jaar samen.” Ik maak een oh gebaar en giet wat cornflakes in mijn kom. Ik giet er ook wat melk bij en begin dan met eten. “Dus gaan we vanavond uit eten en de rest snap je zelf ook wel.” Zegt ze met een wenkbrauw wiebel waardoor ik in de lacht schiet. “Ga je me strakjes nog helpen met die cupcakes versieren?” Vraagt Lori. Lori werkt bij de bakerij van ons familie bedrijf. Zij doet samen met onze oudere broer de taarten enzo, ik doe het wedding plannen en onze papa maakt pakken op maat. Onze mama die maakte eerst altijd jurken samen met mijn tante. Een jaar geleden overleden en sinds dien is die afdeling van het bedrijf gesloten. “Nee, ik kan niet helpen. Sorry.” Mijn zus kijkt me een beetje stom aan. "Bieber." Zeg ik om haar geheugen op te frissen. “Ohja, jij hebt een date met Meneer Bieber!” Roept me zus. "En zijn toekomstige vrouw." Zeg ik er rustig achteraan. Mijn zus lacht even waarna ze haar kom en lepel de afwas machine in stopt. “Ik ga me klaar maken.” Ik mompel iets wat op oké moet lijken en ga verder met het eten van mijn ontbijt.


Happy New Year too everyone!
Xo

Reageer (4)

  • Herondales

    la la la la. I love this story. snel verder & happy new year, voor de tiende keer vandaag ofzo haha. byebye <3

    1 decennium geleden
  • Elevator

    omg verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr happy new year girlX

    1 decennium geleden
  • xswagstars

    jij ook alvast een gelukkig nieuwjaar!

    1 decennium geleden
  • xswagstars

    Héél snel verder!(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen