Thirtyeight.
Dit plaatje raakte me echt <3
"Ronald, haal Bob uit je koffie." Zei mevrouw Wemel nors toen ik op Fred's rug beneden kwam. Nog slaapdronken gingen we aan tafel zitten. "Goedemorgen, allemaal!" Zei ik vrolijk toen ik mijn koffie op had en begon Bob te aaien, die sprong op mijn schoot en het blauwroze pluizenbolletje begon zachtjes te snurken. Ik propte wat boterhammen naar binnen en dronk nog een paar koppen koffie. "Fred, kunnen jij, Jimmy en George de tuin vandaag kaboutervrij maken?" We maakten een instemmend geluidje gingen ons aankleden.
Fred en George deden weer een wedstrijdje kaboutergooien terwijl ik rillend van de koude achter de rondrennende mannetjes aan liep. Fred tilde me opeens op en begon me warm te knuffelen. "Heb je het zo koud, schoonheid." Ik knikte klappertandend tegen zijn trui en kroop onder zijn jas in. "Wat moet je toch zonder me!" Grinnikte hij en kuste me op mijn kruin. "Kom we gaan naar binnen! Zogoed als alle kabouters zijn weg!" Vrolijk omhelsde ik de warmte van Het Nest en deed mijn jas en sjaal uit. Fred en George trokken me weer mee naar hun kamer waar ze uitgebreid begonnen te vertellen over hun nieuwe uitvindingen voor de fopshop. Ik dacht er aan dat ik nog maar twee dagen met ze had en had moeite om de traantjes binnen te houden. De jongens zagen het en omhelsden me meteen. "Wat is er Jimmerdepimmer." Zei George, alleen al om die naam moest ik lachen. "Waar komt dat nu weer van daan, Georgieporgie!" Hij lachte en begon me weer te kietelen samen met Fred.
Nu nemen jullie ALLEMAAL een abo op deze storie! 'Cos, het gaat over Ron's huisdiertje. BOB!
Reageer (2)
SNEL VERDER!!!mooi en grappig!
1 decennium geledenAaah, bedankt voor het reclame maken van mijn story! Dat is zo lief! hihi, ongemerkt had ik ook reclame gemaakt voor jou story, lees het nieuwe hoofdstukje maar... Snel verder!
1 decennium geledenp.s. Bob wordt lekker hyper van die koffie, hij zou niet in slaap moeten vallen(lol)