6.
Taylor staat soepeltjes op en steekt een hand uit. Ik neem hem aan en hij trekt me omhoog. Taylor overhandigt de fles aan Rose, waarna hij weer plaats neemt op de kruk. Ik ga naast hem zitten, terwijl Rose blijft kletsen met Milan.
'Snel reactie vermogen, babe!' grijnst Taylor naar me.
'Van hetzelfde.' lach ik.
'Ik heb je nog niet eerder gezien in het hotel...'
'Ik ben vandaag aangekomen.'
Mijn telefoon gaat en ik kijk wie het is. Natuurlijk mama.
'Sorry, ik moet deze even nemen.' zeg ik tegen Taylor. Taylor knikt.
'Hi. Ja alles is goed. Ja ik ga op tijd naar bed. Ja het hotel is geweldig. Ja er zijn aardige mensen. Ja ik bel je morgen! Doeeeg!' zuchtend hang ik op.
'Je moeder?' vraagt Taylor grijnzend.
'Hoe raaaad je het zo?'
'Ik heb ook een moeder.' antwoord hij wijs en ik schiet in de lach van zijn serieuze gezicht en leg mijn mobiel terug op de bar.
'Jas, help ff.' zegt Rose en ik loop naar haar toe.
'Ik moet deze cocktails maken.' deelt Rose me mee en wijst naar een briefje. Ik grijns, eitje! Ik begin in de koeling en kastjes te zoeken naar de flessen drank die ik nodig heb. Ik begin te goochelen met de drankjes: beetje van dit, beetje van dat. Schudden, ijs erbij en klaar. Ik zag dat Taylor me met grote ogen aankeek en ik keek verlegen naar beneden.
'Jasmin, ik denk dat we maar eens moeten gaan. Morgen weer vroeg eruit.' zei Rose wijs.
'Je hebt gelijk. Let's go.' en ik loop naar de kruk waar mijn tas nog ligt. Ik voel hoe Taylor mijn hand pakt en ik draai me om. Hij drukt een kusje op mijn hand en ik voel het bloed naar mijn hoofd stijgen.
'Leuk je ontmoet te hebben, Jasmin. Ik hoop je snel weer te zien.'
Hij liet mijn hand los en ik voel dat er een papiertje in mijn hand ligt. Rose houdt de deur voor me open.
'Wie weet tot snel. Byeee!' zeg ik nog snel tegen Taylor en loop dan naar Rose.
Ik lig in bed met het briefje in mijn hand. Ik durfde het niet open te maken met Rose in de buurt. Nu is het tijd om te kijken wat erop staat. Voorzichtig vouw ik het briefje open. In een net handschrift staat er: Het spijt me, dit is misschien een beetje cliché. Mijn nummer staat in je mobiel. Als je me weer wilt zien, hoef je me alleen maar te bellen! Kus Taylor. p.s. Zorg er dus voor dat niet al je beltegoed op gaat aan je moeder!;p Grijnzend doe ik het lichtje naast mijn bed uit en ik laat mijn hoofd in mijn kussen vallen. Met het briefje in mijn hand en een glimlach op mijn gezicht val ik in een diepe slaap...
Reageer (2)
super awesome!!
1 decennium geledengeweldig!!
1 decennium geledensnel verder!!