Nina- Louis
Ik zie 4 meisjes voor me. 2 daarvan herken ik. De kleine en degene daarnaast. Naast haar loop een meisje met blond haar. En daarnaast een vrolijk meisje met zwart haar, dat in een staart zit. Langzaam loop ik naar het meisje, Nina, waar ik ooit ‘Ik hou van Nina’ tegen heb gezegt. ‘Hi, Nina,’ zeg ik. ‘Ik hou nog van je,’ lach ik. Nina draait zich om en springt. ‘Louis!’ gilt ze. Ik lach. Het kleine meisje gilt ook. De andere 2 kijken verbaasd. ‘Hoi, Louis!’ zegt het vrolijke meisje met zwart haar. ‘Ik ben Maylin,’ zegt ze rustig. ‘Hi, Maylin,’ zeg ik blij. Dan loopt ze samen met het blonde meisje weg. ‘Dus dat is die Louis,’ hoor ik Maylin nog zeggen. Het blonde meisje knikt en ze lopen de hoek om. ‘Mag ik op de foto met je?’ vraagt Nian met een rood hoofd en een big smile. Haar ogen zijn helemaal betraand. ‘Natuurlijk, babe,’ zeg ik. Ik sla een arm om haar heen en haar vriendin knipt de foto. ‘Kan je ons volgen op twitter?’ vraagt Nina. Ik pak mijn mobiel. ‘Wat zijn jullie twitters?’ ‘@lTOMLINSONbitch en @Olga_Malik,’ zegt Nina. Ik zoek ze op en volg ze. Dan kijk ik naar Nina’s vriendin. Olga dus. ‘Olga Malik hè,’ zeg ik. ‘Wil je dat ik Zayn aan je voorstel?’ Ze knikt heftig ja. ‘Kom maar,’ zeg ik en met Nina en Olga achter me aan loop ik naar mijn appartement.
Ik open de deur van het appartement en de monden van Nina en Olga zakken open. Niall lacht. ‘Hallo, wie zijn jullie?’ vraagt hij aan ze. ‘Dit zijn Nina en Olga,’ zeg ik snel. Niall steekt zijn hand uit en Olga pakt hem blij vast. ‘Hi, Niall!’ zegt ze. ‘Mag ik op de foto met je?’ ‘Doen ze vanavond wel,’ zegt Niall terug. ‘Vanavond?’ roept Nina blij. ‘Tenzij jullie weer willen gaan,’ zeg ik met een pruillipje. ‘Nee! Natuurlijk niet!’ roept Nina. Olga en Nina springen blij rond. ‘Hey!’ Harry komt binnen. ‘Harry!’ roept Olga en ze pakt haar mobiel. ‘Kan je iemand voor me bellen?’ vraagt ze. ‘Oké,’ zegt Harry. Olga toetst een nummer in en geeft de telefoon aan Harry. ‘Hallo, met Harry Styles,’ zegt hij en hij loopt de kamer uit.
‘Gaat alles goed? Ik hoorde gegil,’ zegt Liam terwijl hij blij binnenkomt lopen. ‘Liam!’ gilt Nina en ze rent naar hem toe. ‘Wow, en wie ben jij?’ vraagt hij verbaasd. ‘Ik ben Nina,’ zegt Nina blij met een scheef lachje. Liam kijkt me vragend aan. Ik knik. ‘Zullen we een spel doen?’ vraagt Liam. Nina knikt. ‘Yeah! 7 minutes in heaven!’ roept Zayn als hij binnenkomt. Ik lach even en loop dan samen met de jongens de kamer uit. ‘Buzz lightyear!’ ‘Oorbel!’ ‘Armbandje!’ ‘Aardappel!’ roepen ze. Ze pakken hun voorwerp en doen het in de schaal. Zelf stop ik er een superman-poppetje in. We lopen de kamer weer in. ‘Olga, jij mag eerst,’ zegt Liam. Olga kijkt in de schaal en lacht kort. Dan pakt ze de oorbel en kijkt naar Zayn. Hij loopt naar haar toe en pakt haar hand. Hij loopt naar de kast en gaat ik de kast staan. Olga loopt voorzichtig achter hem aan.
Na 7 minuten klop ik op de kast. ‘Tijd is voorbij!’ roep ik en ik gooi de deur open. Olga loopt eruit en Zayn kijkt me blozend aan. Dan loopt hij naar Olga en knijpt even in haar hand. Ik lach en zeg: ‘Nina, jouw beurt!’ Nina staat vrolijk op en kijkt in de schaal. Ze lacht en pakt het superman-poppetje. Ik voel dat ik bloos. Ik loop naar Nina toe en til haar op. Met Nina in mijn armen loop ik de kast in.. Als ik de deur heb dichtgedaan en Nina heb neergezet geeft ze me meteen een knuffel. Ik trek me terug en druk een kus op haar voorhoofd. Het duurt iets te lang voordat terugbuig. Nina trekt aan de bovenkant van mijn t-shirt en zoent me. Ik zoen haar blij terug en ze gaat met haar hand ruw door mijn haar. Ik streel voorzichtig haar wang. Dan wordt de kast deur opeens opengetrokken. Ik hoor iemand fluiten, maar stop niet met Nina te zoenen. Nina laat mij wel los. Ze loopt vrolijk de kast uit. Harry kijkt mij vragend aan. Ik haal mijn schouders op en ren naar Nina toe. Ik sla mijn armen om haar heen en druk vrolijk een kus op haar wang. Ze glimlacht en draait om. Meteen zoen ik haar en ze beantwoord mijn zoen. Als ik mijn ogen opendoe zie ik Harry jaloers kijken. Ik trek me terug van Nina. ‘Kan je het zien?’ zeg ik en Harry bloost. Nina zoent me weer en als reflex beantwoord ik haar zoen. Jezus, wat ben ik gelukkig nu.
Reageer (2)
Ook al zo lief!! ('ll)
1 decennium geledenAhhw. Wat een poepies! En die foto van Louis is mooooooi!
1 decennium geleden